درگیری فرشاد احمدزاده و شایان مصلح در تمرین امروز پرسپولیس+ تصاویر

فرشاد احمدزاده در تمرین روز گذشته سرخپوشان با هم‌تیمی خود درگیر شد که در نهایت این ماجرا ختم به خیر شد.

درگیری فرشاد احمدزاده و شایان مصلح در تمرین امروز پرسپولیس+ تصاویر
کد خبر: 167504
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هافبک تکنیکی سرخپوشان که در مقطعی از فصل به دلیل مصدومیت دور از ترکیب سرخپوشان باقی مانده بود، در نهایت یکی از ارکان دستیابی به موفقیت تیمش لقب گرفت و گل‌های حساسی نیز برای این تیم به ثبت رساند.


احمدزاده اما در تمرین روز گذشته این تیم که خود را برای جدال حساس مقابل الجزیره امارات در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان خود را مهیا می‌کند، خبرساز شد؛ این هافبک تکنیکی در بخشی از تمرین که به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت با تکل خشن شایان مصلح متوقف شد. این تکل خطرساز اما با عصبانیت شدید احمدزاده همراه شد تا او قصد درگیری با هم‌تیمی خود را داشته باشد و با وساطت اطرافیان ماجرا ختم به خیر شود.


هافبک پرسپولیس که چندی پیش نیز قبل از جدال دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی و در اختیار قرار دادن بازوبند کاپیتانی به احمد نوراللهی دچار چالش شده بود و از سوی برانکو ایوانکوویچ به نیمکت تبعید شد، اکنون دومین درگیری خود طی یک ماه اخیر را پشت سر گذاشته تا همچنان لقب حاشیه پشت سر او قرار گیرد.


احمدزاده که علیرغم کیفیت فنی با چنین رفتارهایی در موضع مخالف مسیر برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس گام برمی‌دارد، در پایان فصل و دو دیدار مقابل الجزیره امارات قراردادش با این تیم خاتمه خواهد یافت و البته تصمیم خود برای ادامه همکاری و تمدید را به باشگاه اعلام کرده و همه چیز را به بعد از جدال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان موکول کرده است.


لازم به ذکر است که بعد از درگیری نافرجام روز گذشته در محل تمرین، در نهایت طرفین با وساطت اطرافیان و همبازیان خود این اتفاق را فراموش کرده و با خوش و بش با یکدیگر به آن پایان دادند.

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

منبع: ورزش3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها