پیشروی ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در جنوب دمشق

یگان‌های ارتش سوریه به عملیات خود علیه داعش در منطقه الحجر الاسود ادامه می‌دهند.

پیشروی ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در جنوب دمشق
کد خبر: 167521
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۲ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ارتش سوریه پرچم ملی این کشور را بر فراز ساختمان دادگاهی در اردوگاه الیرموک به اهتزاز درآورد و پیشرفت جدیدی را در بخش جنوب غربی الحجر الاسود چند ساعت بعد از تکمیل خروج 200 فرد مسلح و خانواده‌هایشان از این منطقه رقم زد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، ارتش سوریه پیشرفت جدیدی در بخش جنوب غربی الحجر الاسود رقم زد در حالی که جنگنده‌های سوری مواضع داعش در الحجر الاسود و اردوگاه الیرموک را همزمان با درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای داعش در خطوط تماس بمباران کردند.

چند ساعت بعد از تکمیل خروج 200 تن از افراد مسلح و خانواده‌هایشان نیروهای سوری پرچم سوریه را بر فراز دادگاهی در اردوگاه برافراشتند.

در این راستا ده‌ها تن از اعضای هیئت تحریرالشام (النصره سابق) از اردوگاه الیرموک به سمت شمال رسیدند.

عملیات تبادل در منطقه العیس در حومه جنوبی حلب اتفاق افتاد و در راستای اجرای مرحله نخست توافق اعلام شده میان دمشق و هیئت تحریرالشام در روز یکشنبه بود.

خروج افراد مسلح در راستای اجرای توافق دست یافته شده در زمینه خروج آنها از اردوگاه الیرموک به سمت ادلب و آزادسازی محاصره شدگان دو شهرک شیعه‌نشین الفوعه و کفریا و ربوده‌شدگان روستای اشتبرق بود.

سانا، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، یگان‌های ارتش سوریه به عملیات خود علیه داعش در منطقه الحجر الاسود ادامه می‌دهند و در پیشرفتی جدید زمین‌های کشاورزی در غرب الحجر الاسود را پاکسازی کرده و بر منطقه اعلاف و تعدادی مجتمع در بخش جنوب غربی آن تسلط یافتند در حالی که درگیری‌های شدیدی در محور شمالی در راستای تلاش برای تسلط بر پارک الباسل در جریان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها