کد خبر: 188058
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۸:۰۰
| |

ایده جک بلک برای «جومانجی 3»

جک بلک، بازیگر فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle)، به‌تازگی ایده جذاب و دیوانه‌وار خود را برای ساخت قسمت سوم این مجموعه ارائه کرد.

ایده جک بلک برای «جومانجی 3»
کد خبر: 188058
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بدون شک یکی از آثار سینمایی بزرگ و پرفروش سال 2017 را می‌توان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) عنوان کرد.

دنباله‌ای که به نظر می‌رسید تنها به این قصد ساخته شده که نام قسمت اول تحسین‌شده و محبوب مجموعه خود را یدک بکشد و به همین بهانه بلیط‌های زیادی را به فروش برساند، اما زمانی که به روی پرده رفت، همه متوجه شدند که این اثر چقدر خنده‌دار و سرگرم‌کننده است و چه بازیگران خوب و بااستعدادی در آن حضور دارند.

این دنباله توانست در طی زمان اکران خود، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند؛ نه‌تنها این اثر توانست درآمد فوق‌العاده زیادی را از باکس آفیس کسب کند، بلکه یکی از معدود آثاری بود که رقیب فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) محسوب می‌شد و به‌خاطر این اثر، چیزی از محبوبیت آن کم نشد. خیلی زود، دنباله قسمت دوم هم از طرف سازندگان تایید شد.

اما به نظر شما این مجموعه چگونه می‌تواند تمام این انرژی فوق‌العاده زیاد را تبدیل به یک سرمایه کند؟

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جک بلک، بازیگر فیلم جومانجی2، در مصاحبه اخیر خود گفت: من می‌گویم که داستان قسمت بعدی را به فضا ببریم؛ به این خاطر که هر زمانی که به جومانجی فکر می‌کنم، سوالی در ذهن من به وجود می‌آید که «این بازی چیست؟ چه کسی آن را اختراع کرده است؟» به نظر من این بازی باید با یک نوع تکنولوژی بیگانه و فضایی ساخته شده باشد. درست می‌گویم؟ یا در غیر این صورت باید جادوی یک مرد جنگلی دیوانه باشد. من واقعا دوست دارم بدانم که این بازی از کجا آمده است. یک نفر به من تاریخچه این بازی لعنتی را بگوید.


به جای اینکه سازندگان فیلم Jumanji: Welcome to The Jungle سعی کنند که درست همان روند قسمت اول سری فیلم Jumanji (جومانجی) با بازی تحسین‌شده‌ی رابین ویلیامز را در پیش بگیرند و یک بازی تخته‌ای را محور داستان قرار دهند، تلاش کردند تا کمی از المان‌های مدرن دنیای حال حاضر را با داستان ترکیب کنند.

در این قسمت به جای اینکه بازیگران و شخصیت‌ها با یک بازی تخته‌ای درگیر شوند، آنها را درون یک بازی ویدئویی و یک جنگل گیر انداختند. این روش بسیار جالبی بود که سازندگان برای روح تازه بخشیدن به داستان این مجموعه به کار بردند. همانطور که می‌دانید، کمپانی سونی هم اشتیاق زیادی دارد تا از این موفقیت استفاده کند و قسمت بعدی را به‌گونه‌ای به سمت ماه ببرد که موفقیت آن هم همانند قسمت دوم، تضمینی باشد؛ البته ماه جایی است که جک بلک علاقه زیادی به آن دارد و دوست دارد اتفاقات قسمت بعدی در فضا رخ دهد.

ما تقریبا هیچ نیازی به اینکه بدانیم این بازی با چه تکنولوژی‌ای ساخته شده یا از کجا آمده است، نداریم و مطمئنا برای افراد زیادی هم این موضوع بی‌اهمیت است. با این حال، این بازی در پایان فیلم Jumanji: Welcome to The Jungle از بین رفت؛ پس با این اوصاف این بازی یا خودش خود به خود تعمیر می‌شود (آنقدر هم بعید نیست) یا فردی پیدا می‌شود که یک نسخه جدید از این بازی دیوانه‌وار درست کند.

فیلم Jumanji 3 برای اکران در روز کریسمس سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. این فیلم قرار است با فیلم Star Wars Episode IX (جنگ ستارگان قسمت 9) به رقابت بپردازد.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها