فرماندار ارومیه:

تلاش‌ها برای احیای دریاچه ارومیه کافی نبوده است

فرماندار ارومیه گفت: تاکنون تلاش برای احیای دریاچه ارومیه کافی نبوده است.

تلاش‌ها برای احیای دریاچه ارومیه کافی نبوده است
کد خبر: 188237
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس حسن خانی در مراسم نکوداشت مقام معلم، گفت: تلاش‌های بسیاری برای احیای دریاچه ارومیه صورت گرفته که اگر انجام نمی شد، امروز دریاچه ای وجود نداشت ولی با این وجود هنوز این تلاش ها کافی نیست.

فرماندار ارومیه اعتماد جامعه به فرهنگیان را یک سرمایه اجتماعی گرانقدر برای کشور دانسته و افزود: آموزش و پرورش و پلیس همواره مورد اعتماد مردم هستند.

حسن خانی با ابراز تاسف از غفلت در توجه به استعدادهای جوانان، خاطرنشان کرد: نباید دانش آموزان و جوانان را دست کم گرفت و باید از استعداد آنها در حوزه های کارآفرینی حمایت کرد.

فرماندار ارومیه، نظام اداری کشور را فربه و تنبل توصیف کرده و یادآور شد: دولتها امروز در تمام امور دخالت نداشته و وظیفه اصلی آنها تسهیل سازی امور و تامین زیرساخت ها و امنیت است.

وی با تاکید بر ایجاد این ذهنیت در دانش آموزان که پشت میزنشینی یک هدف نیست، تصریح کرد: اگر ابتکار، خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان تقویت شود، کشور پیشرفت خواهد کرد.

حسن خانی با اعلام اینکه امید جامعه و شهروندان به نظام آموزشی است، افزود: رفع برخی از مشکلات می تواند توسط نهاد آموزش و پرورش صورت گیرد.

فرماندار ارومیه در پایان، سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش را ضروری دانسته و گفت: کارآمدی نهاد آموزش و پرورش باید به کلیت دولت منتقل شود.

منبع:‌ ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها