سخنگوی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

پیگیر وضعیت امیر شهلا هستیم/ آن‌ها که در انتخابات شکست خوردند از فضا سوءاستفاده کردند

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: کسانی که در انتخابات موفق نشدند در فضای مجازی خیلی بداخلاقی کرده و از این فضایی که برای عضو شورای شهر پیش‌آمده سوءاستفاده کردند.

پیگیر وضعیت امیر شهلا هستیم/ آن‌ها که در انتخابات شکست خوردند از فضا سوءاستفاده کردند
کد خبر: 188396
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا حیدری سخنگوی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت امیر شهلا عضو بازداشت‌شده این شورا اظهار کرد: ما در شورا پیگیر وضعیت ایشان هستیم تا در حقیقت حقوق ایشان هم به‌عنوان شهروند جمهوری اسلامی ایران و هم نماینده اول شهر مشهد در فرایند رسیدگی پرونده رعایت بشود. در این‌باره تعاملاتی هم با مقامات استان داریم اما نتیجه و تصمیم در اختیار قوه قضائیه است و ما از آن بی‌اطلاع هستیم.

حیدری درباره احضار برخی از اعضای شورای شهر در رابطه با پرونده امیر شهلا تصریح کرد: اعضای شورا احضار نشده‌اند بلکه قوه قضائیه از دو و یا سه نفر از اعضای شورای شهر خواسته بیایند و توضیحاتی بدهند که آن‌ها هم اعلام آمادگی کردند ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است.

سخنگوی شورای شهر مشهد درباره اختلافات سیاسی در این شهر تأکید کرد: ما تا الان که در شورای پنجم هستیم رویکرد تعاملی و گفت‌وگویی داشته‌ایم و بر همین مدار حرکت کرده‌ایم. دستگاه‌های اجرایی هم به ما کمک کرده‌اند و ما دراین رابطه مشکل خاصی نداشته‌ایم. ولی درباره این موضوع خاص، مخالفان و کسانی که در انتخابات موفق نشدند، در فضای مجازی خیلی بداخلاقی کردند، از این فضایی که برای عضو شورا پیش‌آمده سوءاستفاده کرده و اتهامات خلافی به آقای شهلا وارد کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها