استقبال بیشتر شهروندان از مترو پس از اجرای طرح ترافیک جدید

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش آمار مسافران این ناوگان پس از اجرای طرح ترافیک جدید خبر داد.

استقبال بیشتر شهروندان از مترو پس از اجرای طرح ترافیک جدید
کد خبر: 188437
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۱۴:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه اجرای طرح جدید ترافیک از روز شنبه 15 اردیبهشت 97 باعث افزایش استفاده شهروندان از مترو شده است گفت: طی روزهای اخیر مسافران متروی تهران در ایستگاه های محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد در مقایسه با هفته های گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز به منظور پاسخگویی به این اقبال شهروندان، ظرفیت پذیرش مسافر در خطوط خود را در حد امکان افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه از ابتدای هفته یک رام قطار به خط سه اضافه شده افزود: اینکار سبب افزایش 25 هزار نفری ظرفیت روزانه این خط شده است ضمن اینکه در 4 روز گذشته قطارهای فوق العاده در خطوط 1 و 2 متروی تهران هم اعزام شده اند تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.

نوبخت تصریح کرد: تعداد زیادی از ایستگاه های متروی تهران در مرکز شهر و در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار گرفته اند که زمینه مناسب برای استفاده از این حمل و نقل پاک به جای استفاده از خودرو شخصی را فراهم کرده است امیدوارم با تامین ناوگان و فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی بتوانیم ضمن کاهش ترافیک در زمینه کاهش آلودگی هوای پایتخت هم گام های موثری را برداریم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به اینکه در آینده افزایش ظرفیت قطارها را خواهیم داشت گفت: امیدواریم با استفاده بیشتر شهروندان از مترو شاهد افزایش مسافران این حمل و نقل پاک ، ایمن و سریع باشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها