کد خبر: 188444
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

محمدعلی ابطحی در گفتگو با اعتمادآنلاین:

امروز وحدت جهانی علیه ما شکسته شده و علیه آمریکا شکل گرفته است

ابطحی در واکنش به حملات مخالفان داخلی به دولت حسن روحانی به بهانه خروج آمریکا از برجام گفت: «این افراد و گروه‌ها به آمریکا و اسرائیل بیشتر اعتماد داشتند تا به مسئولان کشور چون وقتی آمریکا و اسرائیل که عهدشکنی جزئی از ذاتشان است زیر قرار خود زدند به جای اینکه یک صدا برعلیه شوند، به دولت حمله کردند. اینها نشان می‌هد که برای آنان نیز مانند آمریکا و اسرائیل منافع ملت ایران اهمیت ندارد.»

امروز وحدت جهانی علیه ما شکسته شده و علیه آمریکا شکل گرفته است
کد خبر: 188444
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی ابطحی، با اظهار تعجب از خوشحالی مخالفان داخلی دولت و هم‌نوایی آنان با آمریکا، اسرائیل و عربستان گفت: «اینها نیز مانند آمریکا و اسرائیل منافع ملت ایران را در نظر نمی‌گیرند.»

این عضو مجمع روحانیون مبارز به اعتمادآنلاین گفت: «گرچه ترامپ اعلام کرد که برجام خارج می‌شود اما اوضاع در بدترین شرایط باز از دوران قبل از پذیرش برجام بهتر خواهد بود. ما دورانی را داشتیم که در آن دوران تحریم‌ها وجود داشت، برجام پذیرفته نشده بود و همه دنیا یکپارچه علیه ایران بودند.»

او تاکید کرد: «باید از مجموعه کسانی که برجام را به نتیجه رساندند تشکر کنیم چون امروز وحدت جهانی علیه ما شکسته شده و علیه آمریکا شکل گرفته است. گرچه خروج آمریکا از برجام شرایط آسیب‌پذیری برای ایران به وجود می‌آورد ولی اکنون به خاطر وجود برجام فضای واحد منفی علیه ما به فضای مثبت تبدیل شده اس. این شرایط، شرایط قابل‌مقبولی است.»

ابطحی یادآور شد: «برجام پس از تصویب با کارشکنی‌هایی از طرف آمریکا مواجه شد که عملا نگذاشت نتایج خاصی داشته باشد بنابراین به نظر نمی‌آید با خروج آمریکا بحران خاصی برای کشور به وجود بیاید.»

رئیس دفتر رئیس‌جمهوراصلاحات در واکنش به حملات مخالفان داخلی به دولت حسن روحانی به بهانه خروج آمریکا از برجام نیز گفت: «این افراد و گروه‌ها به آمریکا و اسرائیل بیشتر اعتماد داشتند تا به مسئولان کشور چون وقتی آمریکا و اسرائیل که عهدشکنی جزئی از ذات‌شان است زیر قرار خود زدند به جای اینکه یک صدا برعلیه شوند، به دولت حمله کردند. اینها نشان می‌هد که برای آنان نیز مانند آمریکا و اسرائیل منافع ملت ایران اهمیت ندارد.»

ابطحی تاکید کرد: «اینها با اسرائیل و آمریکا اشتراک فکری و نظری دارند و هر دو منافع ملت ایران را نمی‌خواهند به همین دلیل هم‌نوا با دشمنان خارجی از خروج آمریکا از برجام خوشحالی کردند.»‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها