کد خبر: 188532
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۶:۵۹:۰۰
| |

برای پاسخ به سوال نمایندگان؛

وزیران ارشاد و کار به مجلس می روند

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال نمایندگان در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی حضور می یابند .

وزیران ارشاد و کار به مجلس می روند
کد خبر: 188532
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۶:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد. نمایندگان در جلسات هفته آینده خانه ملت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را بررسی می کنند.


سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی قرار است در جلسات هفته آینده مجلس برای پاسخ به سوال های علی مطهری و نادر قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه در مجلس حضور یابد.


همچنین قرار است علی ربیعی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس حضور یابد.


همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده قرار است گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت شرکتهای فرهنگی و ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته و گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد مطالبات غیرجاری بانکها را بررسی کنند.


بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحو ساخت وساز، هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهرآفتاب، نحو تغییر کاربری های واگذاری املاک شهرداری تهران و بویژه بوستان مادر نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.


نمایندگان قرار است در جلسات هفته آینده خود طرح تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی را نیز در مجلس بررسی کنند .

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها