امیر حیدری:

خروج آمریکا از برجام تاثیری بر بنیه دفاعی ما ندارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خروج آمریکا از برجام، هیچ تاثیری بر بنیه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و نیروهای مسلح با قدرت از منافع ملی و تمامیت ارضی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

خروج آمریکا از برجام تاثیری بر بنیه دفاعی ما ندارد
کد خبر: 188595
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۱ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و مسئولین شعب سیاسی دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، گفت: استکبار جهانی پروژه ایران هراسی را کلید زده و می‌خواهد کشور‌های دنیا به خصوص همسایگان ما را از ایران بترساند. متاسفانه این باور در کشور‌ها بوجود آمده که برای دفاع از خودشان در برابر ایران باید تمهیداتی بیاندیشند و شاهد هستیم که بعضا دست به اقدامات و خودزنی‌هایی می‌زنند.

او افزود: این در حالی است که ما براساس مشروعیتی که از اسلام، قرآن و ولایت فقیه گرفته‌ایم به هیچ عنوان قصد تجاوز به کشور دیگر و کشورگشایی نداریم و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز این را ثابت کرده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امام راحل (ره) از روز اول آمریکا را شیطان بزرگ خواند و در ادامه آن راه نورانی، مقام معظم رهبری هم تا امروز بر این اصل پافشاری کرده اند.

او تاکید کرد: بصیرت الهی فرماندهی معظم کل قوا باعث شده کشور ما از یک اقتدار بی نظیر بهره‌مند شود.

حیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره فرموده‌اند که به آمریکا اعتمادی نیست، گفت: خروج آمریکا از برجام، هیچ تاثیری بر بنیه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و نیرو‌های مسلح با قدرت از منافع ملی و تمامیت ارضی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها