کد خبر: 188798
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۰۸:۰۳:۰۰
| |

اسپانسر لباس‌های ایران در بازی‌های آسیایی مشخص شد

دبیرکل کمیته ملی المپیک از مشخص شدن اسپانسر البسه کاروان ایران در بازی های آسیایی خبر داد و تاکید کرد که فدراسیون هایی که نسبت به سهمیه خود اعتراض دارند اگر نامه ارسال کنند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسپانسر لباس‌های ایران در بازی‌های آسیایی مشخص شد
کد خبر: 188798
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۰۸:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهرخ شهنازی درباره اعتراضی که برخی فدراسیون نظیر ژیمانستیک نسبت به سهمیه های خود در بازی‌های آسیایی داشتند، بیان کرد: ژیمناستیک نامه‌ای برای من ارسال کرد و در آن در مورد این که در بخش تیمی هم باید اعزام شوند توضیح داده و من هم نامه را منعکس کردم تا بررسی شود.

او ادامه‌ داد: کار کارشناسی برای همه سهمیه ها انجام شده و حالا ممکن است در این میان یک فدراسیون اعلام کند در مسابقات اخیرش نتایج بهتری گرفته و سهمیه خود را بخواهد افزایش دهد و این موضوع قابل بررسی است.

شهنازی در پاسخ به این پرسش که احتمال افزایش تعداد ورزشکاران وجود دارد، تایید کرد: نمی دانم. باید وضعیت آن تعداد نفراتی که می خواهند اضافه شوند، کارشناسی شود اگر نتیجه‌ کارشناسی مثبت باشد ممکن است تعداد ورزشکاران ‌اضافه شود . اما الان نمی‌توانم به صورت قطعی چیزی بگویم.

او در مورد اعتراض برخی رشته‌های حمایتی نسبت به این که تعداد سهمیه در نظر گرفته شده بین آنها متفاوت است، گفت‌: اگر نامه ارسال کنند بررسی می‌شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که اسپانسر لباس کاروان ایران مشخص شده است یا خیر تاکید کرد: بله، شرکت مجید در مناقصه برنده شد و اسپانسر البسه کاروان ایران در بازی‌های آسیایی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها