کد خبر: 188840
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

رئیس دادگاه انقلاب خبر داد؛

8 عنصر داعشی حمله به مجلس و حرم امام به اعدام محکوم شدند/ رسیدگی به پرونده 18 متهم دیگر در آینده

موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب درباره حمله کنندگان به مجلس و حرم امام خمینی (ره) گفت: هشت عنصر داعش مرتبط با حوادث تروریستی خرداد 96 در تهران به اعدام محکوم شدند.

8 عنصر داعشی حمله به مجلس و حرم امام به اعدام  محکوم شدند/ رسیدگی به پرونده 18 متهم دیگر در آینده
کد خبر: 188840
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران در خصوص حکم هشت داعشی متهم به حمله به مجلس و آرامگاه رهبر انقلاب گفت : ​هشت عنصر داعش مرتبط با حوادث تروریستی خرداد 96 در تهران به اعدام محکوم شدند.

عضنفرآبادی گفت: شکات یعنی خانواده معظم شهدا در این پرونده علیه آمریکا و عربستان شکایت‌هایی داشتند که به این شکای ها رسیدگی خواهد شد.

او افزود: نسبت به سایر متهمان، پرونده مفتوح است و نسبت به ضرر و زیان شکات، خانواده شهدا، درخواست‌هایی علیه آمریکا و عربستان داشتند که پرونده مفتوح است

رئیس دادگاه انقلاب گفت: حکم صادره ظرف 20 روز قابل فرجام خواهی است. بعد از اعلام دیوان عالی کشور و اگر دیوان حکم را تایید کرد، حکم اجرا می‌شود. البته با شرایطی که بعد از ابلاغ صورت می‌گیرد.

او در خصوص دیگر متهمان پرونده گفت : 18 نفر از متهمان دیگر باقی مانده‌اند کارهای مقدماتی در حال انجام است بعد از اینکه پرونده از دیوان عالی برگردد به اتهام دیگر متهمان رسیدگی می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها