کد خبر: 188857
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۰۹:۴۹:۰۰
| |

حواشی ادامه دار آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس؛

کوهکن: با افتخار پرچم و برجام را آتش زدم باز هم انجام می‌دهم/ پزشکیان: ما نمی‌توانیم سرخود برجام را آتش بزنیم

بعد از نطق علیرضا رحیمی و انتقاد به آتش زدن پرچم آمریکا و برجام در جلسه علنی روز چهارشنبه، محسن کوهکن در اخطاری با استناد به ماده 79، نسبت به این نطق واکنش نشان داد.

کوهکن: با افتخار پرچم و برجام را آتش زدم باز هم انجام می‌دهم/ پزشکیان: ما نمی‌توانیم سرخود برجام را آتش بزنیم
کد خبر: 188857
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی محسن کوهکن با اشاره به نطق علیرضا رحیمی و انتقاد او نسبت به آتش زدن پرچم و برجام در مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به ماده 79 گفت: همکار محترم تلویحا توهین کردند. اقدام روز چهارشنبه را با افتخار انجام دادم و باز هم انجام می دهم و تشخیصم این است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ، او ادامه داد: این صحبت‌ها عقده‌گشایی است. باید همدیگر را تحمل کنیم و قرار نیست چنین برخوردی داشته باشیم. ما وظیفه خودمان را انجام دادیم.

کوهکن در پایان نطق خود با انتقاد از عملکرد وزیر نفت، گفت: به دلیل عملکرد وزیر فعلی نفت به پرداخت 18 میلیارد دلار محکوم شدیم، مردم این را هم بدانند.

بعد از اخطار کوهکن مصطفی کواکبیان، مجتبی ذوالنوری و علیرضا رحیمی خواستار بیان اخطار خود بودند که مسعود پزشکیان رئیس جلسه مانع بیان ادامه اخطارها شد و گفت: ما نیازمند وحدت ملی هستیم. بحث برجام بحثی نیست که ما آن را پاره کنیم و آتش بزنیم. شورای امنیت ملی و رهبری محکم ایستاده‌اند و تصمیم می‌گیرند و ما باید اجرا کنیم و نباید از خودمان این کارها را انجام دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها