کد خبر: 188877
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

انتخاب افشانی گزینش برتر بود/ هیچ مشکلی با کارگزاران و اتحادملت نداریم/ هاشمی نقش مهمی در شهردار شدن افشانی داشت

سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: رقابتی که جریان‌های اصلاح‌طلب برای انتخاب شهردار داشتند صرفاً برای دستیابی به گزینه برتر بوده است و هیچ اختلافی وجود ندارد. ما مانند گذشته با هم همکاری خواهیم کرد.

انتخاب افشانی گزینش برتر بود/ هیچ مشکلی با کارگزاران و اتحادملت نداریم/ هاشمی نقش مهمی در  شهردار شدن افشانی داشت
کد خبر: 188877
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی با تاکید بر اینکه این حزب از همه کسانی که در انتخاب افشانی به‌عنوان شهردار تهران نقش داشتند قدردانی و تاکید کرد قطعاً حزب کارگزاران سازندگی، اتحادملت و دیگر احزاب اصلاح‌طلب پشت افشانی خواهند بود تا پس از پایان دوره کارنامه قابل قبولی از جریان اصلاحات باقی بماند.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با بیان اینکه «من ابتدا این انتخاب را به همه مردم و همچنین اصلاح‌طلبان تبریک می‌گویم و از اعضای شورای شهر تهران به دلیل انتخاب هوشمندانه‌ای که داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم» گفت: «همه کسانی که به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران مطرح شدند دارای امتیازات و صفات اجرایی خوبی بودند اما شورای شهر از میان آن‌ها دست به گزینش برتر زد.»

گرامی‌مقدم اضافه کرد: «سوابق مهندس افشانی نشان می‌دهد که او همواره در امانت‌داری نمره قبولی داشته‌ است؛ در حقیقت هر امانت و مسئولیتی که به او واگذار شده به درستی از آن حفاظت کرده و همیشه به عنوان یکی از مدیران پاکدست شناخته می‌شود. علاوه بر این او دانش فنی این سمت را دارد و در بهترین دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌ است. همچنین آقای افشانی چهره‌ای عملیاتی و اجرایی دارد.»

او تاکید کرد: «افشانی قطعاً در کنار 21 عضو شورای شهر قرار خواهند گرفت و کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر اتاق فکرهای شهرداری تهران خواهند شد و قدم‌های مناسبی در راستای پاسخ دادن به مطالبات مردمی برخواهند داشت.»

این عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با بیان اینکه این حزب از همه احزاب و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که در حمایت از محمدعلی افشانی فعالیت کردند قدردانی می‌کند، تاکید کرد که افشانی دست تک‌تک احزاب اصلاح‌طلب را برای کمک و یاری می‌فشارد.

گرامی‌مقدم گفت: «ما معتقدیم احزاب اصلاح‌طلب همانطور که توانستند در کنار هم به بهترین گزینه دست پیدا کنند در ادامه کار هم باید با همدلی و همکاری پاسخگوی مطالبات مردم باشند. ما بر این قائل نیستم که مهندس افشانی متعلق به حزب اعتمادملی است، او متعلق به همه جامعه اصلاح‌طلب و احزاب سیاسی است. حزب اعتمادملی همچنان که در این مدت برای انتخاب آقای افشانی دست یاری به سوی همه احزاب سیاسی و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی دراز کرد، برای ادامه کار و پاسخ دادن به مطالبات و انتظارات مردم تهران دست یاری به سوی همه اصلاح‌طلبان دراز می‌کند.»

او اظهارامیدواری کرد محمدعلی افشانی بتواند به بهترین شکل از همه احزاب اصلاح‌طلب برای اداره شهر تهران بهره گیرد تا گام‌‌های موثری در جهت حل مشکلات شهر تهران برداشته شود.

گرامی‌مقدم در واکنش به برخی شائبه‌ها درباره اختلاف اعتمادملی و کارگزاران سازندگی هم گفت: «ما هیچوقت با حزب کارگزاران مشکل نداشتیم، حتی با اتحادملت هم مشکلی نداشتیم. گاهی ما در فرآیندهای سیاسی متحد کارگزاران بودیم و گاهی هم برعکس، کارگزاران متحد ما بوده است. درباره حزب اتحادملت هم به همین شکل است.»

او تاکید کرد: «رقابتی که جریان‌های اصلاح‌طلب با هم داشتند صرفاً برای دستیابی به گزینه برتر بوده است و هیچ اختلافی وجود ندارد. ما مانند گذشته با هم همکاری خواهیم کرد.»

این عضو حزب اعتمادملی با بیان اینکه «آقای هاشمی از چهره‌های اجرایی شهرداری تهران و مدیری موفق بود که توانست به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان رأی بالایی کسب کند» گفت: «آقای هاشمی در انتخاب افشانی به سمت شهرداری تهران به عنوان رئیس شورا نقش اساسی داشت. افشانی در سایه حمایت‌های همه احزاب سیاسی توانست شهردار شود.»

گرامی‌مقدم افزود: «افشانی عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی است اما او امروز در کسوت شهرداری تهران متعلق به همه احزاب است و این انتظار وجود دارد که با همه گروه‌ها و احزاب کار کند. قطعاً کارگزاران و اتحادملت و همچنین احزاب دیگر پشت افشانی خواهند بود تا پس از پایان این دوره کارنامه قابل‌قبولی از اصلاح‌طلبان بر جای بماند و به مطالبات به حق مردم تهران پاسخ داده شود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها