کد خبر: 188885
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۲:۳۵:۰۰
| |

تن‌کاته:

مگر سید جلال سوپرمن است!؟

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات از بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس به عنوان یک بازی سخت و هیجان‌انگیز داریم.

مگر سید جلال سوپرمن است!؟
کد خبر: 188885
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۲:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| هنک تن‌کاته در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی هیجان‌انگیزی داریم، چرا که برنده این بازی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند. ما باید از اندوخته‌مان در بازی رفت دفاع کنیم تا به مرحله بعد می‌رسیم. می‌دانیم بازی سختی داریم و هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند، اما بازیکنان ما هم آماده‌اند و فردا می‌رویم تا یک بازی خوب انجام دهیم.

وی در واکنش به این موضوع که تیمش در دیدار رفت نتیجه مطمئنی کسب نکرده است و چه برنامه‌ای برای این دیدار دارد، تصریح کرد: ما مشکلی نداریم. ما آماده بازی فردا هستیم و می‌دانیم چه توقعی از خودمان داریم. ما بازی‌های زیادی از پرسپولیس دیده‌ایم و نقاط ضعف‌های این تیم را می‌شناسیم و می‌خواهیم بازی را ببریم. در مورد بازی قبل و پنالتی این را بگویم، هیچ وقت نمی‌توان از چیزی مطمئن بود، همان‌طور که ما در دیدار رفت نتیجه را عوض کردیم.

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات همچنین خاطر نشان کرد: ما از یک کشور کوچک به یک کشور بزرگ آمدیم تا فوتبال بازی کنیم و می‌دانیم تهران و ایران، شهر و کشور زیبایی هستند. فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد، اما استرس پرسپولیس بیشتر از ماست، چون آنها برد می‌خواهند و از این بابت شرایط ما بهتر است. ما می‌خواهیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و لذت ببریم.

تن‌کاته در واکنش به طرح این موضوع که تیم‌های عربی دست به وقت‌کشی می‌زنند، گفت: این مسئله در بازی‌های ما وجود ندارد. این مسئله اصلاً در روحیه ما نیست که وقت‌کشی کنیم. همان‌طور که می‌دانید در فوتبال یک تاکتیک دفاعی هم وجود دارد و ممکن است در آخر بازی نتیجه به سودمان باشد و زیر توپ بزنیم، اما مطمئن باشید وقتی مقابل رئال هم بازی کنیم زیر توپ نمی‌زنیم. تیم ما جوان است. حتی بازیکن 19 ساله هم داریم، اما تذکری که شما دادید باعث شد که ما وقت‌کشی نکرده و تمیز و مردانه بازی کنیم.

وی در مورد حضور کاپیتان پرسپولیس در بازی فردا هم خاطر نشان کرد: آیا کاپیتان پرسپولیس سوپرمن است؟! اگر سوپرمن باشد آنها باید برنده جام باشند! البته احترام خاصی برای کاپیتان پرسپولیس قائلم و او بازیکن خوبی است. با این حال من ترجیح می‌دهم جواب این سؤال را به این شکل بدهم. من پرسپولیس را می‌شناسم، مقابل آنها هم بازی کردیم و پیروز شدیم. هرچند نتیجه خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در پاسخ به این پرسش که تأثیر حضور هواداران در بازی چقدر است، گفت: اینکه ما جلوی این جمعیت بازی می‌کنیم، خوب است چون بازیکنان توانایی‌های‌شان را نشان می‌دهند. ما در جام جهانی باشگاه‌ها هم جلوی این تعداد تماشاگر بازی کردیم و بازیکنان انگیزه خوبی داشتند. آنها فردا هم می‌توانند خوب بازی کنند و انگیزه‌های‌شان را نشان دهند.

تن‌کاته در پاسخ به این سؤال که بازیکن شاخصی را از پرسپولیس می‌شناسید، گفت: خوب نیست که از یک بازیکن نام ببرم! تیم پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و خوب آماده شده است. می‌دانم بازیکنان خوبی کنار هم هستند. اگر بخواهم از بازیکن خاصی نام ببرم، باید بگویم شماره‌های 2، 10 و 80 بازیکنان خوبی هستند. ببخشید که من از شماره‌ها نام بردم. شاید شماره دیگری هم باشد که من یادم نیست، اما اگر بخواهم بازیکنانی از ایران را نام ببرم که شاخص باشند و بشناسم، رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما سیدجلال را سوپرمن نمی‌دانید و فکر می‌کنید فردا برنده می‌شوید، گفت: من یک چیز در مورد سوپرمن بگویم، شاید شما اشتباه برداشت کردید، من گفتم اگر این بازیکن سوپرمن بود شاید شما بازی را می‌بردید. شاید خوب نباشد از بازیکنی نام ببریم. من احترام زیادی برای او قائلم، اما باید بگویم که ما فقط دنبال پیروزی هستیم. حرف دیگری نیست و از شما تشکر می‌کنم که اینجا حضور داشتید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها