کد خبر: 188998
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۴ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

سخنگوی وزارت امور خارجه:

کشورها تحت‌تاثیر شعارهای دروغ مبلغّان و مروّجان تروریسم تکفیری قرار نگیرند

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: کشورهای جهان تحت تاثیر شعارهای جدید دروغین مبلغّین و مروّجین اصلی افراط‌گرایی و تروریسم تکفیری قرار نگیرند.

کشورها تحت‌تاثیر شعارهای دروغ مبلغّان و مروّجان تروریسم تکفیری قرار نگیرند
کد خبر: 188998
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۴ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام قاسمی با محکوم کردن حادثه حمله به گروهی از شهروندان فرانسوی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه تروریستی گفت: پذیرفتن مسئولیت این اقدام سبعانه از سوی گروه تروریستی داعش نشاندهنده میل سیری‌‌‌‌‌‌ناپذیر و بی‌‌‌رحمانه این گروه تروریستی به مطرح کردن نام خود و تلاش برای بقا در پی شکست‌‌‌‌های پی در پی در منطقه، به بهای گرفتن جان انسان‌‌‌های بی‌‌‌گناه در هر نقطه از جهان، از خاورمیانه تا اروپا است.

وی افزود: آنانی که از دهه‌‌‌ها و سال‌های پیشین همواره مبتکر شکل‌‌‌دهی مبانی فکری و منشا کمک‌‌‌‌‌های مالی و تسلیحاتی این گروه تروریستی و دیگر گروه‌‌‌‌‌‌های مشابه بوده و هستند، شریک و مسئول تمامی این فجایع انسانی در هر گوشه‌‌‌‌‌ای از جهان که باشد، تلقی خواهند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: کشورهای جهان نباید تحت‌‌‌‌تاثیر شعارهای جدید دروغین برخی از حامیان و مروجان اندیشه‌‌‌های افراطی - تکفیری اینگونه گروه‌های تروریستی قرار گرفته و در پوشش تجارت و فروش سلاح، در رفتاری دو گانه، اجازه ندهند آنها در ظواهری جدید و فریبنده همچنان به سیاست‌‌‌ها و اندیشه‌‌های بی‌‌‌ثبات‌کننده خود ادامه دهند.

قاسمی اضافه کرد: بی‌‌‌‌تردید همان گونه که همگان آگاهند این نوع تروریسم و افراط‌‌‌گرایی مرز، سرزمین، کشور و مذهب نمی‌شناسد و جهان یک صدا باید با این بلیّه قرن به مبارزه‌‌ای بی‌‌‌امان و همه‌‌جانبه برخیزد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها