کد خبر: 189187
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

حضور لیلا حاتمی در فیلم کمدی کمال تبریزی

لیلا حاتمی به جمع بازیگران فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی پیوست. او در این فیلم با مهران مدیری و محمدرضا گلزار همبازی خواهد شد. داستان «ما همه با هم هستیم» روایت کمدی از سقوط یک هواپیما به همراه مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

حضور لیلا حاتمی در فیلم کمدی کمال تبریزی
کد خبر: 189187
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی بدون شک یکی از پربازیگر‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود.

به تازگی مشخص شده است که لیلا حاتمی، بازیگر نام‌آشنای ایرانی نیز جلوی دوربین این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

لیلا حاتمی البته اغلب با بازی در فیلم‌های درام جدی شناخته می‌شود و حضورش در این فیلم که قرار است در ژانر کمدی تولید شود در نوع خود می‌تواند قابل توجه باشد، اما نباید از یاد ببریم که مهران غفوریان که بیشتر در قالب شخصیت‌های کمدی ایفای نقش می‌کند، در این فیلم نقشی جدی و خاکستری خواهد داشت. آن‌طور که پیدا است یکی از سکانس‌های مهم این فیلم در یک هواپیمای مسافربری رخ خواهد داد.

این فیلم با بازی بازیگرانی مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، حسن معجونی، سروش صحت، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و نادر فلاح، مانی حقیقی، هوتن شکیبا، سیروس گرجستانی، رضا ناجی، علی شادمان، هانیه توسلی، سیاوش چراغی‌پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقاکاشانی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی و جواد عزتی ساخته خواهد شد.

منبع: آی‌سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها