رحیمی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

فراکسیون امید بررسی پشت پرده آتش زدن برجام و پرچم آمریکا را منتفی کرد

رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بعد از نطق روز یکشنبه اینجانب آقای عارف اعلام کردند که این نطق به اندازه بیانیه فراکسیون امید اثرگذاری داشته و دیگر نیاز به صدور بیانیه و مشخص شدن پشت پرده آتش زدن برجام و پرچم آمریکا نیست.

فراکسیون امید بررسی پشت پرده آتش زدن برجام و پرچم آمریکا را منتفی کرد
کد خبر: 189279
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۷:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی نماینده تهران و عضو کیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به تشکیل کمیته‌ای در فراکسیون امید برای بررسی پشت پرده آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در صحن علنی مجلس، گفت: در فراکسیون امید در این خصوص بحث شد و روز یکشنبه قبل از اینکه بنده در مجلس نطق داشته باشم کمیته سه نفره‌ای تشکیل شد و بنده هم عضو آن کمیته بودم.

او ادامه داد: قرار شد که این کمیته برای تهیه بیانیه فراکسیون، در واکنش به آتش زدن پرچم آمریکا و برجام در صحن علنی مجلس اقدام کند. همچنین قرار شد این کمیته تا پشت پرده آتش زدن برجام و پرچم آمریکا را نیز روشن کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: اما بعد از نطق بنده و تاثیر آن، آقای عارف همان روز در صحن گفت و در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون هم بحث ایشان این بود که آن نطق به اندازه بیانیه فراکسیون امید اثرگذاری داشته و دیگر عملا نیاز به صدور بیانیه توسط فراکسیون امید نیست.

رحیمی خاطرنشان کرد: آقای عارف به صورت تمام و کامل نطق بنده را به عنوان بیانیه فراکسیونی پسندیدند و عملا کار کمیته را منتفی دانستند. البته آقای پارسایی اصرار داشتند که پشت پرده آتش زدن برجام مشخص شود و در عین حال فراکسیون بیانیه‌هم بدهد و جای بیانیه را خالی می دیدند. اما برخی از اعضای فراکسیون از جمله شخص آقای عارف اعلام کردند که نطق آقای رحیمی کفایت می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها