پاداش ویژه برای لیورپولی‌ها در صورت قهرمانی در اروپا

تیم فوتبال لیورپول در صورت قهرمان شدن در تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا پاداشی ویژه برای هر یک از بازیکنان تیمش واریز خواهد کرد.

پاداش ویژه برای لیورپولی‌ها در صورت قهرمانی در اروپا
کد خبر: 189511
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۷ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال رئال مادرید با انگیزه رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا تا چند روز آینده راهی شهر کیف خواهد شد تا دیداری حساس را مقابل لیورپول برگزار کند. اما در مقابل این انگیزه رئالی‎ها، قرمزپوشان انگلیسی هم دلیلی برای جنگیدن دارند و آن هم پاداش ویژه‏ ای است که باشگاه برای قهرمانی این تیم در نظر گرفته است.

طبق ادعای مطبوعات انگلیسی در صورتی که شاگردان کلوپ قهرمان اروپا شوند هر بازیکن 200 هزار یورو پاداش خواهد گرفت. البته مجموع این رقم از نیمی از جایزه یوفا به تیم قهرمان هم کمتر است و اگر این تیم قهرمان شود یوفا 15.5 میلیون یورو پاداش به آن خواهد داد.

پیش از این قرمزها در مجموع 6.5 میلیون یورو پاداش برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گرفته بودند و حالا هم در صورت قهرمانی می‌توانند پول خوبی به دست آورند.

انگیزه دیگر بازیکنان لیورپول هم این است که این تیم از سال 2007 به بعد در هیچ فینالی حضور نداشته است و حالا حضور در فینال، آن هم فینال لیگ قهرمانان که می‏‌تواند برایشان ششمین قهرمانی در اروپا را به همراه داشته باشد انگیزه‎ای خاص است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها