کد خبر: 189610
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ ۱۲:۴۸:۰۰
| |

معصومه ابتکار:

ترامپ می‌خواهد با قلدری بگوید آمریکا قدرت اول است/ مردم نباید تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمنان قرار بگیرند

معصومه ابتکار‌، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارد با قلدری القا کند که آمریکا قدرت اول است که این تلاش تبعات و نتایج منفی زیادی برای این کشور دارد.

ترامپ می‌خواهد با قلدری بگوید آمریکا قدرت اول است/ مردم نباید تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمنان قرار بگیرند
کد خبر: 189610
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ ۱۲:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: برجام توافقی بین المللی است که در تحقق صلح و امنیت در خاورمیانه و جهان تاثیرگذاری دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه سیاست دولت آمریکا و به ویژه با روی کار آمدن ترامپ یک جانبه گرایانه تر شده است و آنان در مقابل توافقات متعدد بین المللی موضع گرفتند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا سعی دارد با قلدری القا کند که آمریکا قدرت اول است که این تلاش تبعات و نتایج منفی زیادی برای این کشور دارد.

ابتکار با اشاره به برنامه ریزی و آمادگی دولت برای مدیریت وضعیت کشور، تصریح کرد: خوشبختانه اقتصاد ملی وضعیت امیدوار کننده را به وجود آورده است و مردم نباید تحت تاثیر فضاسازی ها و جوسازی های دشمنان قرار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید اجازه بدهند فضا سازی های دشمن به وحدت و اعتماد آنان آسیب بزند، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکا منزوی شده است و ما هم در داخل با وحدت و انسجام می توانیم این دوره را سپری کنیم و سربلندی و پیشرفت را برای کشور رقم بزنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها