کد خبر: 189727
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۲:۴۳:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از نقل و انتقالات آبی‌پوشان گزارش می‌دهد؛

بازیکنان استقلال در آستانه کوچی بزرگ!

حالا که استقلال به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا راه پیداکرده و هواداران این تیم با آمدن تیام، خواب روزهای خوب در خط حمله خود را می‌دیدند و امیدوار بودند تا بعد از سال‌ها دوباره به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند، جدایی بازیکنان این تیم خواب خوش آن‌ها را تبدیل به کابوس کرده است.

بازیکنان استقلال در آستانه کوچی بزرگ!
کد خبر: 189727
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۲:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| تیام دغدغه اصلی این روزهای هواداران استقلال شده، بازیکنی که در نیم‌فصل با رقمی نسبتاً بالا به استقلال پیوست ناجی استقلالی‌ها در خط حمله شد. مهاجم سنگالی استقلال که آماری فوق‌العاده در خط حمله استقلال از خود به‌جای گذاشته در دوراهی ماندن در استقلال و یا رفتن به یک تیم متمول عربی قرار دارد. او که خطرناک‌ترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا تا این مرحله از بازی‌ها نام‌گرفته و در هر 64 دقیقه یک گل برای استقلال زده، حالا در آستانه پیوستن به الهلال عربستان است. الهلال با پیشنهادی 30 میلیارد تومانی خواستار به خدمت گرفتن این مهاجم شده و گویا تیام هم مشکلی با پیوستن به الهلال نداشته باشد. البته موضوعی که بیشتر هواداران استقلال را نگران کرده مصاحبه مدیر برنامه‌های تیام است. او که قرار است در هفته آتی به ایران بیاید تا در خصوص تمدید قرارداد این بازیکن با افتخاری مذاکره کند گفته است که شرایط همکاری تیام با استقلال کمی سخت شده است. گویا تیام از میزان و نحوه پرداخت‌های استقلال کمی دلخور است و همین موضوع باعث شده تا عزمش برای رفتن از استقلال جزم شود.

تیام که یک‌فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد می‌تواند با پرداخت رقمی نزدیک به 200 هزار دلار از این تیم جدا شود. این گاف بزرگ مدیریتی باشگاه حالا شفر و هوادران این تیم را نگران کرده است. این جدایی می‌تواند تیم یکدست و باانگیزه استقلال را در فصل بعد با مشکل مواجه کند. هرچند که استقلالی‌ها فرصت این را دارند تا این مهاجم سنگالی را به ماندن در استقلال ترغیب کنند، اما مسائل مالی بزرگ‌ترین چالش افتخاری و دوستانش در باشگاه است که می‌تواند دست آن‌ها در برابر خواسته‌های تیام را ببندد.

حالا که استقلال به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا راه پیداکرده و هواداران این تیم با آمدن تیام، خواب روزهای خوب در خط حمله خود را می‌دیدند و امیدوار بودند تا بعد از سال‌ها دوباره به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند، جدایی بازیکنان این تیم خواب خوش آن‌ها را تبدیل به کابوس کرده است.

امید نورافکن؛ دوست دارم مثل مهدوی کیا شوم

امید نورافکن بازیکن بعدی استقلال است که جدایی‌اش از این تیم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد. او که از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد به‌احتمال‌زیاد با یکی از این تیم‌ها به توافق خواهد رسید. نورافکن که بعد از بازی برگشت برابر ذوب‌آهن با هواداران این تیم خداحافظی کرد در همین خصوص به خبرنگاران گفت: من دوست دارم مثل مهدی مهدوی کیا شوم چون ازنظر فنی و اخلاقی برای جوان‌ها یک الگو بود و تمام تلاشم را می‌کنم. علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم باعث افتخار هستند و من سعی می‌کنم برای جوان‌های بعدی کار را برای حضور در فوتبال اروپا راحت‌تر کنم.

سید حسین حسینی در راه سپاهان!

دروازه‌بان جوان استقلال هم که در فصل قبل توانست جای خود را در ترکیب استقلال پیدا کند و رقابت نزدیکی با مهدی رحمتی برای حضور در دروازه استقلال در فصل هفدهم داشت حالا ساز جدایی کوک کرده. او که رکورددار کلین شیت در فوتبال ایران است با پیشنهادی از سوی سپاهان روبه‌رو شده است. گویا حسینی با رابط امیر قلعه‌نویی هم‌صحبت‌هایی انجام داده و برای حضور در سپاهان چراغ سبز نشان داده، به‌احتمال فراوان حسینی را باید دروازه‌بان سپاهان در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال بدانیم.

جپارف، ابراهیمی و رفقا

استقلال برای فصل بعد با شرایط پیچیده‌ای روبه‌رو شده و بازیکنان جوان این تیم خواستار رقم پیشنهادی بالاتری از سوی باشگاه استقلال هستند. دراین‌بین قرارداد امید ابراهیمی هم به پایان رسیده و استقلال برای نگه‌داشتن این بازیکن باید تلاش زیادی انجام دهد و بی‌تردید باید مبلغ قابل‌توجهی هم برای این بازیکن کنار بگذارد. خبرهایی هم به گوش رسیده که سپاهان برای به خدمت گرفتن هافبک ازبکستانی استقلال دست‌به‌کار شده و با این بازیکن به توافق رسیده است.

حالا افتخاری و شفر باید تلاش کنند تا تیم آماده و سرحالی را که در نیم‌فصل دوم ساخته بودند با چنگ و دندان حفظ کنند. این کار هم بدون منابع مالی فراوان و شل کردن سر کیسه از طرف مدیران استقلال اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها