کد خبر: 189766
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مطرح کرد؛

علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است رئیس خواهد ماند/ تغییرات در هیات رئیسه مجلس در حد یک منشی و کارپرداز خواهد بود/ بخش‌ نظارتی هیات رئیسه ضعیف است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: مطمئن باشید علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است هر گروه، ‌ایده و هر قشری بیاید او رئیس مجلس است. اگر تمام نمایندگان مجلس، اصولگرا باشند، علی لاریجانی رئیس است و اگر تمام نمایندگان مجلس اصلاح‌طلب هم باشند باز هم لاریجانی رئیس مجلس است.

علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است رئیس خواهد ماند/ تغییرات در هیات رئیسه مجلس در حد یک منشی و کارپرداز خواهد بود/ بخش‌ نظارتی هیات رئیسه ضعیف است
کد خبر: 189766
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» به ارزیابی عملکرد هیات رئیسه پرداخت و گفت: هیات رئیسه مجلس به نسبت اختیاری که دارد خوب عمل کرده است. منتها در بخش‌های نظارتی باید برای حفظ حرمت نمایندگان در قبال دستگاه‌های دیگر تلاش بیشتری شود و در این بعد هیات رئیسه ضعیف عمل کرده است.

او ادامه داد: در کل همه نمایندگان از هیات رئیسه راضی هستند و اگر قبولشان نداشته باشند به آنها رای نمی‌دهند. آن‌ها زحمت می ‌کشند اما شرایط کشور به گونه‌ای است که در برخی موارد که لازم است از نمایندگان حمایت شوند متاسفانه این حمایت انجام نمی‌شود.

یوسفیان ملا در خصوص تعامل رئیس و نواب رئیس با نمایندگان، تاکید کرد: تعامل رئیس و نواب هیات رئیسه با نمایندگان خوب است. ممکن است اختلاف در ذهن و نظر هیات رئیسه با برخی از نمایندگان باشد اما خویشتن‌داری می‌کنند و واقعا همراه هستند و به همین جهت ما مشکلی در مجلس نداریم.

او درباره تغییر در هیات رئیسه مجلس، گفت: احتمال تغییر در هیات رئیسه مجلس بسیار کم است.

این نماینده مجلس در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر ارائه لیست مستقل از سوی فراکسیون ولایی‌ها افزود: اگر ولایی‌ها با فراکسیون دیگری تعامل نکنند ارائه لیست مستقل معنایی ندارد.

یوسفیان ملا گفت: مطمئن باشید علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است هر گروه، ‌ایده و هر قشری بیاید او رئیس مجلس است. اگر تمام نمایندگان مجلس اصولگرا باشند، علی لاریجانی رئیس است و اگر تمام نمایندگان مجلس اصلاح‌طلب هم باشند باز هم لاریجانی رئیس مجلس است، چون مقبولیت پیدا کرده است.

او ادامه داد: من اطمینان می‌دهم که اگر تغییراتی در هیات رئیسه مجلس اتفاق بیفتد در حد یک منشی و کارپرداز خواهد بود.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: یقین بدانید که عقلای مجلس در همه فراکسیون‌ها حضور دارند و این‌ها هیات رئیسه کنونی را قبول دارند. این تیم خیلی هم از جریان سیاسی‌اش تبعیت نمی‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها