کد خبر: 189770
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۲:۳۲:۰۰
| |

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

عده‌ای بدون اینکه برای کازرون تصمیمی اتخاذ شده باشد، ناآرامی ایجاد می‌کنند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در خصوص تقسیمات کشوری کازرون هنوز نظر نهایی وزارت کشور ارائه نشده ولی عده‌ای بدون اینکه برای کازرون تصمیمی اتخاذ شده باشد، ناآرامی ایجاد می‌کنند.

عده‌ای بدون اینکه برای کازرون تصمیمی اتخاذ شده باشد، ناآرامی ایجاد می‌کنند
کد خبر: 189770
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۲:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند، در خصوص ناآرامی‌هایی که اخیرا در کازرون پیرامون تقسیمات کشوری رخ داده است، اظهار داشت: این اتفاقاتی که در کازرون رخ داده موضوع جدیدی است و اصلا ربطی به لایحه دولت در زمینه تقسیمات کشوری ندارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: :از 2 سال پیش در شهرستان کازرون، موضوعی درخصوص شهرستان شدن "کوه چنار" مطرح شده و اختلافاتی بین نماینده کازرون در مجلس و امام جمعه این شهر در این زمینه به وجود آمده است.

وی افزود: این موضوع در مجموعه تقسیمات کشوریِ وزارت کشور در حال بررسی است.

کولیوند ادامه داد: وقتی که دولت مجوز تقسمیات کشوری را دولت به وزارت کشور می‌دهد، این وزارتخانه براساس شرایط و متغیرهایی که در نظر دارد، راجع به تقسیمات کشوری نظر نهایی خود را ارائه می‌دهد و سپس به دولت می‌آید و پس از تصویب ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص کازرون هنوز نظر نهایی ارائه نشده ولی عده‌ای بدون اینکه برای کازرون تصمیمی اتخاذ شده باشد، ناآرامی‌هایی را به وجود آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید صبر داشته باشند زیرا وزرات کشور و استانداری فارس در حال انجام وظایف خود هستند، گفت: باید اجازه دهیم که کار پیش برود و اگر براساس شاخص‌ها، امکان شهرستان شدن آن منطقه وجود داشته باشد این موضوع محقق می‌شود، در غیراینصورت شهرستان جدیدی ایجاد نمی‌شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌توان در این موضوع با درگیری و زور تصمیم‌گیری کرد، گفت: در جلسه فردای کمیسیون شوراها، خبر ناآرامی‌های کازرون را قرائت می‌کنیم و کمیسیون شوراها به آن ورود می‌کند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها