ابتکار خبر داد:

پییگیری لوایح حقوق زنان و کودکان از برادران لاریجانی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از پیگیری لوایح «حمایت از حقوق کودکان» و «تأمین امنیت زنان» از رؤسای قوه مقننه و قضائیه خبر داد.

پییگیری لوایح حقوق زنان و کودکان از برادران لاریجانی
کد خبر: 189889
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار با اشاره به پیگیری آخرین وضعیت لایحه «حمایت از حقوق کوکان» گفت: هفته گذشته در جلسه‌ای که به منظور ارائه گزارش دستگاه‌ها درباره آسیب‌های اجتماعی در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، از آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را پیگیری کردم.

وی در ادامه از مکاتبه با رئیس مجلس شورای اسلامی برای تسریع در رسیدگی به لایحه «حمایت از حقوق کوکان» خبر داد و گفت: هفته گذشته پیرو نامه سه جانبه خانم جنیدی، خانم مولاوردی و خودم در مورد رسیدگی به این لایحه، نامه دیگری نوشتم و از آقای لاریجانی خواستم تا پیگیری این لایحه را تسریع کند. سه شنبه گذشته نیز در جلسه از ایشان درباره لایحه پرس‌وجو کردم که آقای لاریجانی گفتند این لایجه در دستور کار قرار دارد و در اولین فرصت رسیدگی به آن آغاز می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه «تأمین امنیت زنان» نیز تصریح کرد: از آقای صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه نیز درباره لایحه «تامین امنیت زنان» پرسیدم و ایشان هم گفتند که در حال پیگیری وضعیت این لایحه هستد و قول دادند که روند رسیدگی به آن تسریع شود.

ابتکار در ادامه تاکید کرد: قول تسریع در رسیدگی به هر دو لایحه داده شده است و امیداوریم که انجام شود. شاهد حساسیت این موضوعات و توجه افکار عمومی به آنها هستیم ولی چون مباحث حقوقی و قضایی است و در جامعه هم هرکس از دیدگاه خودش به موضوع نگاه می کند، گاهی این فرایندها وقت‌گیر می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها