دبیر کل اتاق تعاون ایران خبر داد:

تشکیل کنسرسیوم حمایت از کالای ایرانی در اتاق تعاون

کنسرسیوم حمایت از کالای ایرانی در نشست مشترک امروز دبیرکل اتاق تعاون، نمایندگان بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و انصار و نمایندگان اتحادیه‌ها در محل اتاق تعاون ایران تشکیل شد.

تشکیل کنسرسیوم حمایت از کالای ایرانی در اتاق تعاون
کد خبر: 189989
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ۱۴:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| به گفته ماشاالله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون ایران، در نشست امروز که با حضور نمایندگان تام الاختیار 3 بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران و انصار و نمایندگان اتحادیه ها و مشاور رئیس اتاق تعاون در امور بانوان برگزار شد، تشکیل کمیته کارشناسی متشکل از نمایندگان اتاق تعاون، بانک ها و اتحادیه ها مصوب شد.

عظیمی ادامه داد: همچنین در این نشست برنامه ریزی مالی برای تجهیز 50 فروشگاه کالای ایرانی توافق شد. دبیر کل اتاق گفت: در بخش دیگری از این نشست، در خصوص تامین کالای ایرانی و خرید نقدی از فروشگاه همچنین ایجاد تسهیلات مناسب برای مردم برای بهره مندی از فروشگاه های کالای ایرانی با محوریت بخش تعاون توافق حاصل شد.

وی ابراز داشت: اعضای جلسه نیز که طرح های ویژه ای برای حمایت از کالای ایرانی دارند، مقرر شد که به این شبکه بپیوندند و اتاق تعاون نیز برای انجام این کار مشترک درصدد برداشتن گام های موثری است.

لازم به اشاره است، محور اصلی نشست امروز بررسی راه های تحقق و عملیاتی شدن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار "حمایت از کالای ایرانی" در بخش تعاون بود.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها