کد خبر: 190018
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ۱۶:۵۱:۰۰
| |

تابش، رییس فراکسیون ورزش مجلس:

پخش زنده مسابقات ورزشی بانوان بدون مانع است

محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره موانع پخش ورزش بانوان از صداوسیما گفت: منعی برای پخش نشدن مسابقات بانوان وجود ندارد، راه توسعه ورزش بانوان را باید در مسیرهای کم‌هزینه دنبال کرد.

پخش زنده مسابقات ورزشی بانوان بدون مانع است
کد خبر: 190018
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ۱۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، رییس فراکسیون ورزش مجلس درباره تجلیل از بانوان فوتسال قهرمان آسیا، گفت: در این رابطه کمیسیون فرهنگی مجلس و بانوان مجلس مجدانه پیگیرند تا با دعوت از این بانوان قهرمان به مجلس از زحمات آنان قدردانی کنند.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این، در نشست فراکسیون ورزش با مسئولان کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان فوتسالیست، خواستار رفع محدودیت‌ها و ارائه امکانات برابر به بانوان ورزشکار شدیم و به دنبال تحقق این مسئله هستیم.

او درباره پخش زنده مسابقات فوتسال بانوان نیز، عنوان کرد: نمی‌توان گفت در این رابطه منعی وجود دارد ولی جامعه ما دارای اقشار و مسئولانی با دیدگاه‌های مختلف و متفاوت است که نباید با اقدامی غیر ضروری راه رفته را خراب کنیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر حال حاضر برای توسعه ورزش بانوان باید راهی که می‌‎تواند با کمترین هزینه ما را به مقصودمان برساند، انتخاب کنیم و ملاحظات خاص جامعه امروز را در نظر داشته باشیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها