کد خبر: 190060
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

جواد امام:

دولت به سمت مدیران کارآمد برود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عدم انسجام مدیران و ناکارآمدی زیرمجموعه‌های دولت از مهمترین چالش‌های دولت است گفت: اگر دولت به سمت مدیران کارآمد و با انگیزه برود، مخالفان نمی‌توانند خیلی علیه دولت اقدام کنند.

دولت به سمت مدیران کارآمد برود
کد خبر: 190060
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد امام با بیان اینکه عدم انسجام مدیران و ناکارآمدی زیرمجموعه‌ها از مهمترین چالش‌های دولت است، اظهار کرد: این شرایط متاسفانه موجب شده خود رئیس‌جمهور هم لب به سخن بگشاید و انتقاد کند ولی شاهد هیچ گونه اقدامی در جهت ایجاد تحول جدی در این زمینه نیستیم. رئیس‌جمهور هنوز نمی‌خواهد که محدودیت‌ها و مشکلاتش را بگوید اما نقد رئیس‌جمهور به مدیرانش نشان دهنده این است که این مدیران به او تحمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: دولت در یکسال گذشته دستاورد خاصی نداشته است و اگر می‌خواهد ادامه مسیر بدهد ناگزیر به تغییرات در مجموعه خود است، زیرا این کابینه معدل رای 24 میلیون نفر نیست و از پس مشکلات نیز بر نمی‌آید. از سویی شعارهای روحانی حتی بیش از انتظارات جامعه بوده اما عقب نشینی در تحقق شعارها بسیار مشهود بوده و همین هم باعث دلخوری جامعه شده است.

مدیرعامل بنیاد باران در ادامه با اشاره به تحرکات مخالفان دولت تصریح کرد: مخالفان دولت متاسفانه منافع ملی را در نظر نمی‌گیرند و از مشکلات فرا روی کشور برای ضربه زدن به دولت استفاده می‌کنند که عمل آنها جز خیانت به کشور نام دیگری ندارد. ما هم به عملکرد دولت انتقاد داریم، ولی این انتقاد موجب نمی شود دولت را بزنیم و از منافع ملی صرف‌نظر کنیم. مخالفان دولت همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا به دولت ضربه بزنند و انتقاد ما این است که چرا دولت متناسب با این فضا کارگزاران خود را انتخاب نمی‌کند؟ چه لزومی دارد که کارگزاری که انتقادی به برنامه‌های دولت و رای مردم ندارد، در دولت بماند؟

وی در پایان با بیان اینکه ناکارآمدی دولت فرصت را برای مخالفان دولت فراهم کرده است، گفت: اگر دولت به سمت مدیران کارآمد و با انگیزه برود، مخالفان دولت نمی‌توانند خیلی علیه دولت اقدام کنند. اگر هم کارشکنی انجام می شود، رئیس‌جمهور و دولتمردان باید با صراحت و صادقانه در آن باره با مردم صحبت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها