کد خبر: 190138
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ۱۲:۴۸:۰۰
| |

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان فوتسال ایران با حضور روحانی

در جریان مراسم تجلیل از مدال‎آوران که فردا با حضور ریاست‌جمهوری برگزار می‎شود از اعضای تیم ملی فوتسال زنان نیز تقدیر شده و پاداش مدال طلای آن‌ها اهدا می‎شود.

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان فوتسال ایران با حضور روحانی
کد خبر: 190138
|
۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ۱۲:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم تجلیل از مدال آوران فردا سه شنبه در سالن اجلاس سران و با حضور حسن روحانی ریاست جمهوری برگزار می شود.

این مراسم به تجلیل از مدال آوران سال های 95 و 96 اختصاص دارد و ورزشکارانی که به واسطه حضور در میادینی مانند بازی های آسیایی و پاراآسیایی، بازی های المپیک ناشنوایان، بازی های داخل سالن ترکمنستان، بازی های کشورهای اسلامی باکو و بازی های ساحلی ویتنام صاحب مدال شدند. با این حال تجلیل از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان نیز در همین مراسم انجام می شود.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران هفته گذشته در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با غلبه بر ژاپن برای دومین بار قهرمان این رقابت ها شدند. به خاطر تازگی و ارزشمند بودن این قهرمانی، تجلیل از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان فردا در کنار تجلیل از مدال آوران دو سال گذشته انجام خواهد شد.

در مجموع در مراسم تجلیل روز سه شنبه، پاداش 2086 ورزشکار مدال آور در سال های 95 و 96 اهدا خواهد شد. البته تنها 800 ورزشکار به نمایندگی از این تعداد مدال آور به حضور در مراسم دعوت شده اند ضمن اینکه مدال آوران المپیک ریو در مراسم فردا حضور نخواهند داشت چراکه تجلیل از آنها بلافاصله پس از پایان المپیک انجام شد.

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آوران ساعت 19 آغاز می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها