کد خبر: 190308
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

رئیس فراکسیون امید مجلس:

پمپئو در حدی نیست که به اراجیفش پاسخ دهیم/ دست مذاکره‌کنندگان کشور نباید بسته بماند

رئیس فراکسیون امید مجلس با توجه به حواشی حول برجام گفت: درخصوص برجام، ضمانت‌های اروپایی‌ها باید به نحوی باشد که منافع جمهوری اسلامی حفظ شود.

پمپئو در حدی نیست که به اراجیفش پاسخ دهیم/ دست مذاکره‌کنندگان کشور نباید بسته بماند
کد خبر: 190308
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه یکم خرداد) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره صحبت های وزیر امور خارجه آمریکا گفت: به اندازه کافی به صحبت های وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داده شده است و آقای ظریف در این خصوص موضع خوبی گرفت و رئیس مجلس نیز پاسخ وی را داده و بیش از این نیز در شأن ما نیست که وقتی یک ابله اراجیفی را می گوید، در ایران 300 نفر بخواهند پاسخ وی را بدهند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص تضامینی که اروپایی ها باید برای باقی ماندن در برجام ارائه کنند گفت: در هر صورت باید رضایت جمهوری اسلامی ایران جلب شود تا برجام ادامه یابد، چرا که ما با توجه به منافع ملی در این خصوص تصمیم می گیریم. در هر صورت باید ضمانت های اروپایی ها به نحوی باشد که منافع جمهوری اسلامی حفظ شود.

عارف ادامه داد: بنده قصد ندارم به نحوی صحبت کنم که دست مذاکره کنندگان کشور بسته بماند، باید موضوع به نحوی جلو برود که اطمینان حاصل شود منافع ایران در برجام حفظ شود و باید نظام جمهوری اسلامی، مردم و مجلس به این نتیجه برسند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی مترقی و روشن است و اگر مبنای حرکت اقتصاد کشور باشد، تحریم‌های دشمنان تاثیری در اقتصاد نخواهد داشت و ان‌شالله با حضور مردم در صحنه و پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور در جهت حفظ منافع نظام به جلو حرکت خواهد کرد و دیگر نیازی به غرب نیست.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها