کد خبر: 190346
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۳:۲۷:۰۰
| |

تغییر قیافه «جت لی» به‌خاطر بیماری+ عکس

طرفداران بازیگر مشهور فیلم‌های رزمی پس از مشاهده تصویر تازه‌ای از او، در بهت و حیرت فرو رفته‌اند.

تغییر قیافه «جت لی» به‌خاطر بیماری+ عکس
کد خبر: 190346
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۳:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جت لی، بازیگر مشهور فیلم‌های « رومئو باید بمیرد » و « یگانه » ، 5 سال پیش اعلام کرد که از بیماری پرکاری تیروئید رنج می‌برد که باعث فاصله گرفتن او از سینما شده است.

اما انتشار تصویری جدید از جت لی در حال بازدید از معبدی در تبت، باعث اظهار نظرهای فراوانی در محافل گوناگون سینمایی شده است. در این تصویر چهره جت لی به شدت تغییر کرده بطوریکه قابل تشخیص نیست و همچنین به نظر می ر سد که او برای راه رفتن نیاز به کمک دارد.

جت لی طفلی

جت لی قبلا درباره ابتلایش به بیماری پرکاری تیروئید اعلام کرده بود که در حال درمان به وسیله دارو است اما عمیقاً به آموزه‌های بودا و استفاده از مدیتیشن برای بازگشت سلامتی اش امیدوار است.

وی همچنین اعتراف کرده به دلیل این بیماری در چند سال گذشته او قادر به انجام فعالیت های فیزیکی که استرس‌زا هستند نبوده است. پزشکان نیز در سال 2013 به او هشدار داده بودند که ادامه روند حضور او در فیلم‌های اکشن در نهایت منجر به این خواهد شد که باقی عمرش را بر روی ویلچر بگذارند!

جت لی

جت لی علاو بر بیماری پُرکاری تیروئید، سالهاست که از درد مفصل های زانو ستون فقرات نیز رنج می برد که باعث شده وی نتواند زمان خیلی طولانی را بصورت ایستاده سپری نماید. گفته می شود این مشکلات به دلیل حضور مداوم او در فیلمهای اکشن و انجام بدلکاری هایی است که توسط خودش انجام می شده است.

جت لی در ابتدای آغاز سال نوی میلادی پیامی برای طرفدارانش نیز منتشر کرده بود و سال نو را به آنها تبریک گفته بود.

منبع: موی‌مگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها