حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

معلوم نیست برای ریاست مجلس کاندیدا معرفی کنیم/ ائتلاف نمی‌کنیم اما به دنبال انحصارطلبی نیستیم

رئیس فراکسیون ولایی مجلس گفت: معلوم نیست که برای ریاست مجلس کاندیدا معرفی کنیم یا خیر و این موضوع بستگی به تصمیمات بعدی دارد.

معلوم نیست برای ریاست مجلس کاندیدا معرفی کنیم/ ائتلاف نمی‌کنیم اما به دنبال انحصارطلبی نیستیم
کد خبر: 190348
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۵:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت بر سر صندلی ریاست مجلس هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ در حالیکه پیش از این سخنگوی فراکسیون مستقلین از رایزنی با اعضای فراکسیون امید و جلب نظر آن‌ها برای ریاست لاریجانی خبر داده بود امروز محمدرضا عارف این موضوع را تکذیب کرد و گفت که این فراکسیون به هیچ جمع‌بندی‌ای با هیچ فراکسیونی نرسیده است.

اما موضع ولایی‌ها همچنان نامشخص است؛ آن‌ها قبلا اعلام کرده بودند به صورت مستقل در انتخابات هیات رئیسه ورود پیدا می کنند اما این مستقل بودن را به معنای ارائه لیست کامل برای هیات رئیسه نمی‌دانند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» در پاسخ به سوالی درباره تعاملات انجام شده درباره ریاست علی لاریجانی برای سومین سال در مجلس دهم، گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم که ائتلاف نکنیم و مستقل لیست بدهیم. مردم باید بدانند که چقدر از عملکرد مجلس به فراکسیون ولایی مربوط می‌شود به همین دلیل لیست مستقل می‌دهیم اما به دنبال انحصارطلبی نیستیم.

او در خصوص اینکه برای ریاست مجلس هم فراکسیون ولایی کاندیدا معرفی می کند یا خیر؟، ادامه داد: ما قرار شده لیست بدهیم اما معلوم نیست که برای ریاست مجلس هم کاندیدا معرفی کنیم یا خیر و این موضوع بستگی به تصمیمات بعدی دارد.

حاجی بابایی گفت: اینکه چگونه لیست بدهیم و لیستمان چند نفره باشد معلوم نیست.

رئیس فراکسیون ولایی تاکید کرد: لیست فراکسیون ولایی برای انتخابات هیات رئیسه ممکن است که 12 نفر باشد و یا 9 نفر و... لیست مستقل دادن به معنای این نیست که برای تمامی صندلی‌های هیات رئیسه مجلس افرادی را معرفی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها