در تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی مطرح شد؛

علت اختلال در سرعت پهنای باند اینترنت پس از فیلترینگ تلگرام/ دلیل حذف وریا غفوری از لیست تیم ملی برای جام جهانی چیست؟

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

علت اختلال در سرعت پهنای باند اینترنت پس از فیلترینگ تلگرام/ دلیل حذف وریا غفوری از لیست تیم ملی برای جام جهانی چیست؟
کد خبر: 190380
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۵:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده امروز در صحن علنی مجلس این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد.

کوهکن به همراه 60 نفر از نمایندگان به رییس‌جمهور: تجدیدنظر جدی در کلی روابط با کشور امارات به دلیل موضع‌گیری علیه جمهوری اسلامی ایران و حمایت از بیانات وزیر امور خارجه آمریکا.

حضرت‌پور به وزیر راه و شهرسازی: جلوگیری از افزایش نرخ عوارض بزرگراه‌ها و افزایش 30 درصدی نرخ عوارض جاده میان‌گذر دریاچه ارومیه.

جلال محمودزاده و علی‌محمد مرادی به اتفاق 13 نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: به چه دلیل فدراسیون فوتبال اقدام به حذف همزمان دو بازیکن نامدار و توانمند کرد از تیم ملی فوتبال کرد؟

احمد صفری به وزیر جهاد کشاورزی: دلیل بلاتکلیفی و عدم استخدام ناظرین کشاورزی استان کرمانشاه چیست؟

منصور مرادی وزیر ورزش و جوانان: دلیل حذف آقای وریا غفوری بازیکن ارزشمند تیم ملی، از لیست تیم ملی برای جام جهانی چیست؟

محمدمهدی زاهدی، احمد سالک و اکبر رنجبرزاده به وزیر امور خارجه: لطفا در پاسخ به گستاخی وزیر خارجه آمریکا نسبت به کشورمان با فوریت از پروتکل الحاقی خارج شوید.

جلال محمودزاده به وزیر کشور: چرا وزارت کشور نسبت به راه‌اندازی امکانات آتش‌نشانی و امنیت بیش از 2000 واحد از مغازه‌های البسه مهاباد اقدام نمی‌کند.

ناهید تاج‌الدین به اتفاق سهیلا جلودارزاده و علیرضا محجوب به وزیر دادگستری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اجرای سریع ماده 160 قانون کار و تکلیف به حضور نماینده دادگستری در هیات حل اختلاف اداره کار استان اصفهان.

سیدجواد ابطحی به رییس‌جمهور: ضرورت ورود فوری به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به ویژه در حوزه اقلام خوراکی نظیر گوشت قرمز، مرغ، برنج و روغن و ... در ماه مبارک رمضان که همه کشورها سعی در ارزان شدن قیمت‌ها در این ماه دارند.

علی وقفچی و محمدحسین فرهنگی به وزیر اقتصاد: تعجیل در عملیاتی کردن بند «و» تبصره 16 قانون بودجه 97 مبنی بر محاسبه و تسویه بدهی بدهکاران و موسسات مالی بر اساس قرارداد اولیه و بدون دریافت جریمه و دیرکرد.

علیرضا رحیمی و علی مطهری به اتفاق 53 نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری: علت اختلال در سرعت و کاهش پهنای باند اینترنت کشور پس از فیلترینگ تلگرام که موجب اختلال خدمات مبتنی بر اینترنت شد.

علی وقفچی به وزیر جهاد کشاورزی: عدم ساماندهی بازار سیر و عدم ایجاد بستر صادرات این محصول در طارم.

هاجر چنارانی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: وضعیت مربی‌های حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای بر اساس امتیازدهی و آزمون‌ها عادلانه مشخص کنید.

مرادی به وزیر بهداشت: عدم تعیین تکلیف کارکنان تبصره سه وزارت بهداشت.

ناصر موسوی لارگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد: ضرورت حل فوری مشکلات ارزی تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور بعد از تعیین دستوری نرخ ارز منجر به عدم وجود ارز مورد نیاز تولیدکنندگان شده است، به رییس‌جمهور: ضرورت اخذ تضامین کتبی و عینی و کافی از اتحادیه اروپا و روسای جمهور کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در خصوص ادامه حضور در برجام و اجرای تعهدات این توافقنامه، به رییس‌جمهور: لزوم تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود و تالاب گاوخونی به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و یا وزیر نیرو در اسرع وقت یک سال پس از تعهد رییس‌جمهور به مردم استان اصفهان.

حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر رنجبرزاده به رییس‌جمهور: دستور دهید در تهیه آیین‌نامه تبصره 14 قانون بودجه 97 موضوع کاهش فقر مطابق خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تسریع شود.

نصرالله پژمان‌فر و نادر قاضی‌پور به اتفاق هفت نفر از نمایندگان به وزیر کشور: با توجه به تنش‌های اخیر به بهانه تقسیمات کشوری که بهانه‌ای به دست دشمنان برای کینه‌توزی داده است، ضروری است وزارت متبوع شما اقدام عاجل جهت رفع مشکل انجام دهد.

محمدمهدی مفتح و اکبر رنجبرزاده به وزیر جهاد کشاورزی: ایجاد تسهیلات و اتخاذ تدابیر لازم برای صادرات سیر به ویژه سیر تولیدی در شهرستان‌های تویسرکان و اسدآباد در سال حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت ورود سیر.

محسن بیگلری به وزیر ارتباطات: علت کم کاری در حوزه اینترنت روستایی و آنتن‌دهی موبایل روستایی در کردستان چیست.

فلاحت‌پیشه به وزیر آموزش و پرورش: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در سال 1376.

احمد بیگلدی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: دلیل بکارگیری مدیران دو تابعیتی و بازنشسته در ذوب‌آهن اصفهان و واگذاری 17 درصد سهام به شرکت پویش چیست، به وزیر جهاد کشاورزی: رسیدگی به مشکلات کشاورزانی که در اثر سرما زیان دیده‌اند.

صدیف بدری به وزیر ورزش و جوانان: چرا در اهدای پاداش به قهرمانان ناشنوا تبعیض وجود داشته و هم‌طراز قهرمانان المپیک عادی برخورد نمی‌شود؟

محمدرضا پورابراهیمی به وزیر وزرش و جوانان: دلیل عدم نظارت وزارتخانه‌ها به اقدامات غیرورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان چیست؟ به وزیر علوم: دلیل عدم رسیدگی به سوء مدیریت دانشگاه پیام نور استان کرمان چیست؟

شهباز حسن‌پور به وزیر جهاد کشاورزی: اعزام هیاتی فوری جهت رسیدگی به خسارت خشکسالی، کم آبی و آفت‌زدگی که توامان باعث نگرانی مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شده است.

عبدالله سامری به وزیر نیرو: پاسخگوی مافیا بازی در شرکت توانیر استان خوزستان کیست؟

سیدجواد ساداتی‌نژاد به رییس‌جمهور: چرا سهم درآمد بازدید از امکانات تاریخی کاشان به حساب اداره میراث فرهنگی کاشان اختصاص پیدا نمی‌کند؟

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها