کد خبر: 190472
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۰۹:۲۴:۰۰
| |

مصطفی کواکبیان:

لایحه الحاق ایران به FATF هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری خواستار در دستور کار قرار گرفتن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (FATF ) در جلسات علنی هفته آینده شد.

لایحه الحاق ایران به FATF هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد
کد خبر: 190472
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۰۹:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس گفت: دیروز اتفاقی در مجلس افتاد که رئیس مجلس به هر دلیلی بر اساس ماده 156 آیین نامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تامین مالی مبارزه با تروریسم را دو هفته به تاخیر انداخت.

او افزود:‌ این در حالی است که طبق ماده 156 در چنین مواردی باید کمیسیون ظرف یک هفته گزارش خود را به صحن ارائه دهد. ما دیروز در کمیسیون امنیت ملی بحث کردیم و حتی قرار شد شنبه هفته آینده نیز جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شود. زیرا درخواست ما این است که این لایحه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: دیروز بنده گفتم که اگر گزارش کمیسیون درباره‌ این لایحه ظرف یک هفته آینده ارائه شود بهتر است، اما چون یک هفته موعد سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه است بیان شد که گزارش ظرف دو هفته آینده به صحن علنی ارائه شود به هر حال اگر هفته آینده گزارش را بدهند بهتر خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها