کد خبر: 190553
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۳:۵۵:۰۰
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

نگاهی به قرعه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد.

نگاهی به قرعه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا
کد خبر: 190553
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۳:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز در مقر ای اف سی در مالزی انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود در این مرحله را شناختند.

قرعه آسان شاگردان شفر در آسیا

استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف السد قطر برود. استقلال سال قبل و در مرحله پلی‌آف جام باشگاه‌ها با السد بازی کرد و موفق به شکست این تیم شد. البته السد نسبت به سال قبل دستخوش تغیرات زیادی شده است. السد که در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها با پرسپولیس همگروه بود توانست شاگردان برانکو را در قطر ببرد تا قدرت خودش را به رخ تیم‌های دیگر بکشد. آبی‌های پایتخت که بعد از حضور شفر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند می‌توانند امیدوار باشند در این مرحله از بازی‌های لیگ قهرمانان هم بتوانند این تیم متمول قطری را شکست دهند.

کار سخت پرسپولیس برابر الدحیل

شرایط پرسپولیس کمی با استقلال متفاوت است. پرسپولیس باید به مصاف الدحیل قطر برود که قدرتمندترین تیم غرب آسیا است. الدحیل با پیروزی 8 بر 3 در دو بازی رفت‌وبرگشت العین امارات را شکست داد تا قدرت تیمی خود را در غرب آسیا ثابت کند. الدحیل که از ادغام دو باشگاه الجیش و لخویا تأسیس شد یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل از لیگ قهرمانان آسیاست. پرسپولیس که به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد کار سختی برابر این تیم قطری خواهد داشت.

دربی آسیایی پرید

سرخابی‌های پایتخت که برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان به این مرحله از رقابت‌ها راه‌یافته بودند شانس این را داشتند تا در این مرحله به مصاف هم بروند تا اولین دربی آسیایی تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد. هواداران فوتبال در انتظار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان بودند تا شاید قرعه به‌گونه‌ای رقم بخورد که این دو تیم در این مرحله به مصاف هم بروند تا شاهد این دربی آسیایی باشند.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «قرعه پرسپولیس خیلی سخت است و باید با یک تیم قوی بازی کند. الدحیل قطر تیم خوب و پر مهره‌ای است و می‌تواند رقیب خطرناکی برای شاگردان برانکو باشد. تنها شانسی که پرسپولیس دارد این است که بازی برگشت با الدحیل در ورزشگاه آزادی است.»

این مربی پیشین پرسپولیس باخت پرسپولیس در بازی رفت را بسیار خطرناک دانست و عنوان کرد: «پرسپولیس بازی رفت را در قطر نباید واگذار کند تا بتواند در تهران و با کمک هوادارانش بازی را به سود خودش به پایان برساند.»

درخشان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات را به ضرر این تیم دانست و افزود: «پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات باید تلاش کند تا بازیکنان فعلی‌اش را حفظ کند. از این موضوع مهم‌تر این است که برانکو باید بازیکنان را در اوج نگه دارد تا بتواند از این مرحله از لیگ قهرمانان هم صعود کند.»

این بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: «استقلال کار راحت‌تری نسبت به پرسپولیس دارد و شانس این را دارد که بتواند برابر السد به پیروزی برسد. امیدوارم که نمایندگان ایران در آسیا موفق باشند و نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها