کد خبر: 190561
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۳:۳۹:۰۰
| |

تذکر نماینده همدان نسبت به باز شدن بیش از حد ال سی‌ها:

ما در پنج الی شش ماه آینده هم به دلار نیاز داریم/ وزیر اقتصاد وضعیت را کنترل کند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در مدت یک ماه 10میلیارد دلار ال سی باز شده است. این وضعیت باید کنترل شود وگرنه در چند ماه آینده با مشکل ارز مواجه خواهیم شد.

ما در پنج الی شش ماه آینده هم به دلار نیاز داریم/ وزیر اقتصاد وضعیت را کنترل کند
کد خبر: 190561
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۲ ۱۳:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر خجسته نماینده مردم همدان در پایان جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی به وزیر اقتصاد بیان کرد: در مدت یک ماه 10میلیارد دلار ال سی باز شده است. اینگونه پیش برویم در چند ماه آینده دلارها از طریق ال سی از کشور خارج می شود.

او در ادامه گفت: ثبت سفارش، ورود کالا و اتفاقاتی که رخ می دهد صوری است. از وزیر اقتصاد می خواهم وضعیت را کنترل کند. چراکه ما در پنج الی شش ماه آینده نیز به دلار نیاز داریم. امسال در عرض یک ماه 10میلیارد دلار ال سی داشته ایم در حالی که در سال گذشته در عرض چهارماه 10 میلیارد دلار ال سی داشته ایم.

خجسته در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: سرمازدگی در استان همدان به طور ویژه اتفاق افتاده است از وزارت جهاد کشاورزی می خواهم به موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم همدان در مجلس در ادامه گفت: امسال همدان شاهد دو رخداد بین المللی است. یکی انتخاب همدان به عنوان پایتخت کشورهای آسیایی و دیگری اجلاس جهانگردی در همدان است. از رئیس جمهور و همه مسئولینی که متولی کار هستند می خواهم به طور جدی به این موضوع توجه کند تا همدان در جایگاه واقعی خود با 1800 جاذبه گردشگری دیده شود.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها