پرسپولیسی‌ها واقعیت را نمی‌گویند؟

 پرسپولیسی‌ها مدام از احتمال شکسته شدن حکم محرومیت‌شان در فیفا توسط شورای حکمیت ورزش سخن می‌گویند.

پرسپولیسی‌ها واقعیت را نمی‌گویند؟
کد خبر: 190646
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۱۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در 24 ساعت گذشته بارها شنیدید که حکم محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شکسته شده است و بعد دوباره شنیدید هنوز هیچ چیز قطعی نیست. در نهایت هم احتمالا این را از زبان مدیر پرسپولیس شنیدید که نظر شورای حکمیت مثبت بوده است و حالا دیگر این فیفاست که باید تمکین کند و تصمیم نهایی را بگیرد!

پرسپولیس بعد از رضایت ریزه اسپور که در توافقی دولتی و با مداخله رئیس جمهور ایران و ترکیه رخ داد ، از پی این بر آمدند تا محرومیت شان از پنجره نقل و انتاقلاتی فیفا را هم بشکنند. مرجع اولی که سراغش رفتند و مکاتبه کردند ، فیفا بود. آنها این پرونده و رضایت کتبی تیم ترکیه ای را فرستادند و سه بار در این مدت یک پاسخ یکسان از فیفا گرفته اند. اینکه محرومیت پرسپولیس نه بر اساس شکایت تیم ترکیه ای که به دلیل اثبات این حقیقت برای فیفا رخ داده که آنها عامل تحریک مهدی طارمی برای عدم پایبندی به قراردادش با تیم ترکیه ای بوده اند. تخلفی که محرومیتش دو پنجره نقل و انتقالاتی است.

همزمان فیفا شکایتی را علیه تیم ترکیه ای در دادگاه حکمیت ورزش داشته اما مشخص نیست آنها در آن پرونده دقیقا از چه چیزی شکایت کرده اند . پرسپولیس و وکیل سوئیسی ابتدای شان که قبلا پرونده شکایت ایران از عربستان را در همین محکمه طرح کرده بود ، می بایست طرح دعوی شان این می بود که آنها عمال تحریک نبودند و خواهان اقامه دعوا علیه فیفا می شدند تا این حکم شکسته شود.

اینکه حالا گفته می شود دادگاه رای مثبتی در این زمینه داده تا فیفا اظهار نظر کند باز پر از ابهام است. آیا پرسپولیس درست شکایت کرده است؟ این که دیگر رای بینابینی ندارد . قرمزها یا به حکم شکایت کرده اند و آن را شکسته اند یا علیه تیم ترکیه ای اقامه دعوا کرده اند که قبلا دو طرف از هم به فیفا رضایت دادند و این حکم تاثیری در روند دعوا نخواهد داشت.

مدیران پرسپولیس یا خودشان هم دقیقا نمی دانند چه اتفاقی بین شان و فیفا رخ داده و وکیل سوئیسی شان دقیقا کدام پروسه را دنبال کرده ، یا اطلاعات مشخص و دقیقی به افکار عمومی نداده اند. این حکم چطور می تواند بینابینی باشد ، پرسشی است که مدیران تیم باید درباره اش شفاف سازی کنند.

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها