کد خبر: 190658
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خطاب به مخالفان دولت مطرح کرد؛

بهانه‌گیری را کنار بگذارید/ دعا می‌کنیم خدا به بهانه‌گیران فکر، عقل و فهم دهد/ ایجاد دوقطبی معنا ندارد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سخنان اخیر رهبری درباره پرهیز از ایجاد دوقطبی به بهانه خروج آمریکا از برجام گفت: «اگر مدعی هستیم پیرو ولی‌فقیه هستیم باید سخنان ایشان برای ما فصل‌الخطاب باشد.»

بهانه‌گیری را کنار بگذارید/ دعا می‌کنیم خدا به بهانه‌گیران فکر، عقل و فهم دهد/ ایجاد دوقطبی معنا ندارد
کد خبر: 190658
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اگر واقعاً قصد اطاعت و پیروی از رهبری داریم باید همه درباره برجام یک حرف داشته باشند و آن چیزی است که رهبری بر آن تأکید کردند،‌ گفت:‌ «اهانت و ایجاد دوقطبی در حالی که رهبری آن را منع کردند معنا ندارد. بنابراین در داخل افراد یا گروه‌هایی نباید بهانه‌گیری کنند و بگویند ما قبلاً گفته بودیم نمی‌‌شود به این‌ها اعتماد کرد و شما گوش نکردید. این حرف‌ها را کنار بگذارید.»

اکرمی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با بیان اینکه آدم‌های بهانه‌گیر همیشه بهانه می‌گیرند و نباید به آن‌ها توجه داشت، گفت: «این افراد یک روز بهانه هشت سال جنگ تحمیلی را می‌گیرند و می‌گویند باید بعد از آزادسازی خرمشهر مصالحه می‌کردید و اینقدر جنگ را طول نمی‌‌دادید، یک روز هم بهانه برجام را می‌گیرند و می‌گویند ما گفته بودیم نباید اعتماد می‌کردید. نباید به این افراد توجه شود. ما فقط دعا می‌کنیم خدا به آن‌ها فکر، فهم و عقل دهد.»

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین تأکید کرد: «برجام معاهده‌ای مورد احترام و توجه همه بود اما اکنون که آمریکا از آن خارج شده است باید سایر طرف‌های معاهده کاری کنند که خروج آمریکا از برجام جبران شود تا ایران هم نسبت به آن وفادار بماند. اروپایی‌ها از آمریکا تبعیت نکنند و با ایران وارد معامله و دادوستد شوند تنها در این صورت است که ایران هم در برجام می‌ماند. رهبری هم بر روی این موضوع تأکید داشته‌‌اند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها