سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

حمل ونقل هوایی ایران هرگونه تحریم ظالمانه را مدیریت می کند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به تحریم های جدید آمریکا علیه چند شرکت هوایی ایران گفت: موضوع تحریم های هوایی ایران از سالیان گذشته به اشکال مختلفی وجود داشته، اما صنعت حمل ونقل هوایی آن را مدیریت کرده است.

حمل ونقل هوایی ایران هرگونه تحریم ظالمانه را مدیریت می کند
کد خبر: 190726
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۱۱:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده گفت: ایران بدون توجه به تحریم های آمریکا، برای ادامه فعالیت صنعت حمل و نقل هوایی خود همچنان از تجارب گذشته استفاده خواهد کرد.


دولت آمریکا روز گذشته در اقدامی نابرابر بار دیگر چند شرکت هوایی، چند ایرانی و 31 فروند هواپیمای مسافری را در فهرست تحریم های خود قرار داد.


در بیانیه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا به برخی از شرکت ها در کشورهای مختلف نسبت به ارائه خدمات و حقوق مربوط به فرود این هواپیماها هشدار داده شده است که شرکت‌ها و اشخاصی که خدماتی به این شرکت‌های هوایی ارائه دهند، مجازات خواهند شد.


استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه شرکت صنایع هوایی اوتیک از ترکیه را به دلیل ارتباط با یکی از شرکت های هوایی ایران و دو ایرانی را به فهرست تحریم‌های جدید خود اضافه کرده است.


در فهرستی که اداره خزانه داری آمریکا منتشر کرده علاوه بر نام این نفرات و شرکت‌ها، فهرست 31 فروند هواپیما و شماره‌های ثبت آنها نیز ارائه شده و اعلام کرده هر شخص حقیقی یا حقوقی به این هواپیماها اجازه فرود و دیگر خدمات بدهد،‌ به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها