کد خبر: 190823
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۰۸:۳۹:۰۰
| |

عضو کمیسیون حقوقی مجلس:

مردم انتظار داشتند دولت مانع فیلترینگ تلگرام شود

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در بحث تلگرام اگرچه دولت مقصر نبود ولی مردم توقع داشتند که دولت در این‌باره قویتر عمل کرده و مانع این کار شود.

مردم انتظار داشتند دولت مانع فیلترینگ تلگرام شود
کد خبر: 190823
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی، در خصوص عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید و چالش‌هایی که این دولت در این یک سال گذشته با آن مواجه بود، اظهار کرد: مسلم است که انتظار مردم از دولت برآورده نشده است. در این خصوص می‌توان یک بخشی را متوجه دولت و کابینه دانست و یک بخشی را هم متوجه مسائل بیرونی.

وی افزود: به هر حال از زمانی که ترامپ بر روی کار آمد، آهنگ خروج از برجام را ساز کرده بود و برخی سرمایه‌گذاران خارجی هم که هدف استقرار در ایران را داشتند و می خواستند در این سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهند، عقب کشیدند.

وی معتقد است: مهمترین دغدغه ما اشتغال است. اما اگر نتوانیم سرمایه‌گذار خارجی و سرمایه‌گذار داخلی را جذب کنیم به این مهم دست پیدا نمی‌کنیم. در بحث تلگرام اگرچه دولت مقصر نبود ولی مردم توقع داشتند که دولت قوی‌تر عمل کند و مانع این کار شود. این موضوع باعث شود مردم از این مسئله آزرده خاطر شوند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: در زمینه ارز و بازار ارز دولت می‌توانست بهتر برنامه‌ریزی کند و پیش‌بینی بهتری داشته باشد که این اتفاقات نیفتاد. این‌ها همه مسائلی است که باعث عدم توفیق دولت شد. اما به هر حال من دولت را موفق می‌دانم. اقدامات برخی وزرا همچون وزیر بهداشت، وزیر ورزش و وزیر راه قابل تقدیر بود.

وی در خصوص ارتباطات و تعاملات متقابل احزاب با دولت نیز گفت: نه دولت توانست به احزاب کمک کند و نه احزاب توانست به دولت کمک کند. ارتباط منسجمی وجود نداشت که بتوانند پشتیبان هم باشند.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها