محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب

خاتمی خبر درخواست و دیدار را رد نکرد

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره دیدار رییس دولت اصلاحات با رهبری گفت: در دیداری که با ایشان داشتم این خبر را رد نکرد.

خاتمی خبر درخواست و دیدار را رد نکرد
کد خبر: 190953
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۱۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| «محسن رهامی»، از فعالان سیاسی اصلاح طلب، درباره‌ی شایعه‌ی درخواست سیدمحمد خاتمی برای دیدار با رهبری و انجام این دیدار گفت: نه، من با خود ایشان که صحبت کردم خیلی قطعی چیزی را نگفتند.

رهامی که در کنگره‌ی حزب اعتماد ملی حضور پیدا کرده بود در حاشیه‌ی کنگره‌ی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش، تأیید کرد که «آقای خاتمی این مساله را نه تأیید کردند و نه تکذیب».

رهامی گفت: اما از اخوی ایشان پرسیدم که او هم گفت در جریان نیستم. پریروز با خود ایشان بودیم؛ حداقل در آن جمع نخواستند قطعی بگویند.

رهامی چند ماه پیش به همراه رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، با رهبری دیدار کرده بودند.

«اسماعیل دوستی»، عضو حزب اعتماد ملی که در ماه‌های اخیر بارها توانسته است مهدی کروبی را که در حصر خانگی است ملاقات کند هم در پاسخ به صحت شایعه‌ی دیدار خاتمی و رهبری اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من در جریان نیستم.

دوستی همچنین درباره‌ی آخرین دیدار خود با مهدی کروبی در حصر خانگی، گفت: آخرین بار دو هفته پیش با آقای کروبی دیداری داشتم.

او درباره‌ی رفع حصر نیز گفت که من هیچ چیزی در این باره نمی‌دانم.

آقای دوستی در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون من خبرنگار می‌توانم آقای کروبی را ببینم یا نه گفت: خیر. باید هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

همچنین «غلامرضا حیدری» نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید، درباره‌ی صحت این شایعه به گفت: «من اطلاع دقیقی ندارم، نمی‌دانم و قضاوتی درباره‌ی صحت آن ندارم. آقای خاتمی فرزند این نظام و انقلاب است و از یاران باوفای مردم و رهبری بوده است. امیداوریم که خود مقام رهبری تدبیری بیندیشند که [بعضی] نخواهند این یاران انقلاب را از قطار انقلاب پیاده کنند».

گشایش زیادی شده است برای محصورین

او درباره‌ی احتمال رفع حصر در ماه رمضان و اینکه آیا خبر جدیدی از رفع حصر وجود دارد یا نه گفت: من به عنوان خبر دقیق اطلاع ندارم ولی ما امیدوار هستیم که هر چه زودتر، رفع کامل حصر تحقق پیدا کند. همینطور که تا الان گشایش زیادی شده است برای محصورین و اینکه خانواده‌هایشان بتوانند هرموقع که بخواهند بروند و پیششان بمانند. چون من این را مستقیماً از خودشان سؤال کردم.

حیدری گفت: «برداشت ما اینست که حاکمیت به این رسیده که ادامه‌ی حصر همه‌اش ضرر به منافع ملی است. معمولاً دوستان اصولگرایی که ما با آنها ارتباط داریم رفع حصر کامل را به نفع نظام و منافع ملی می‌دانند».

دو روز پیش، پس از آن که این شایعه در فضای سیاسی پیچیده بود، در فضای مجازی هم برخی کانال‌ها آن را به نام خبر اختصاصی خود به همراه ادعاهایی دیگر بازنشر کرده بود.

منبع: انصاف نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها