میرزایی:

خط تخریبی علیه فراکسیون امید و عارف شکل گرفته است

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: اکثریت اعضای این فراکسیون برای نامزدی محمدرضا عارف برای ریاست مجلس اتفاق نظر دارند.

خط تخریبی علیه فراکسیون امید و عارف شکل گرفته است
کد خبر: 191193
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی در مورد جلسه فوق العاده فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضا به این جمع بندی رسیدند که برای جایگاه ریاست مجلس، فراکسیون امید حتما نامزدی را معرفی کند، همچنین در مورد این موضوع که ما باید لیست کاملی برای انتخابات معرفی کنیم مباحثی مطرح شد.


او افزود: نظر نهایی فراکسیون در مورد نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیات رییسه مجلس در جلسه روز سه شنبه مجمع عمومی فراکسیون مشخص می شود.


نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: نظر اکثریت اعضای فراکسیون در مورد انتخاب دکترعارف به عنوان گزینه این فراکسیون برای ریاست مجلس مثبت است و آقای عارف نیز تصمیم گیری در این مورد را به مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس واگذار کرده که در رای گیری نهایی این موضوع مشخص شود.


میرزایی گفت: گلایه مندی که امروز نمایندگان از وضع موجود دارند این است که در تصمیمات نظر آنان گرفته نمی شود و تعاملی با نمایندگان صورت نمی گیرد در حالی که آقای عارف فردی کاملا تشکیلاتی و دموکراتیک است و نظر اعضا برایشان مهم است.


او اضافه کرد: ممکن است نقطه نظرات برخی افراد در داخل فراکسیون در مورد انتخابات هیات رییسه مجلس متفاوت باشد ولی نهایتا همگی به رای مجمع عمومی احترام می گذاریم و آن را نظر نهایی فراکسیون می دانیم.

میرزایی در مورد برخی تخریب ها که علیه فراکسیون امید و خصوصا عارف صورت می گیرد، گفت: جریان اصلاح طلبی جریان متکثری است که دیدگاه های مختلفی داخل آن وجود دارد، ما در عین حال که وحدت داریم، کثرت نیز داریم.


نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که برخی از سرمایه ها و شخصیت های جریان های اصلاح طلبی توسط جریان های رقیب و گاهی توسط خودی ها تخریب می شوند.


او گفت: متاسفانه افرادی در بیرون مجلس، خط تخریبی تشکیل داده اند و شروع به تخریب فراکسیون امید و در راس آن ریاست این فراکسیون می کنند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ما نگران هستیم ادامه این تخریب ها موجب تضعیف جریان اصلاح طلبی شود، قطعا این اقدامات به توسعه سیاسی کشور کمکی نمی کند.


میرزایی گفت: تخریب ها به فراکسیون امید مجلس از بیرون در حالی صورت می گیرد که جریان رقیب ما انتظارات را از اصلاح طلبان در جامعه بالا می برد در حالی که خودش به محدودیت منابع آگاهی دارد و این گونه اصلاح طلبان را دچار بحران مقبولیت می کند.


او افزود: ما از برخی دوستانمان تعجب می کنیم که چرا بیرون مجلس مرتب علیه فراکسیون امید مصاحبه و فراکسیون را تخریب می کنند به جای این گونه اقدامات ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و قدر سرمایه های خود را بدانیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها