کد خبر: 191534
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

محمد جواد ابطحی یک عضو فراکسیون ولایی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

امیدواریم که لاریجانی نمک‌گیر ولایی‌ها شده باشد/ حاجی بابایی گفته بود در دور اول می‌ماند و ماند/ لاریجانی پیام سیاسی انتخابات امروز را گرفته است

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: با انصراف حاجی بابایی به نفع لاریجانی، او احساس دین می‌کند اما امیدواریم آقای لاریجانی احساس دین خود را به منصه ظهور بگذارد.

امیدواریم که لاریجانی نمک‌گیر ولایی‌ها شده باشد/ حاجی بابایی گفته بود در دور اول می‌ماند و ماند/ لاریجانی پیام سیاسی انتخابات امروز را گرفته است
کد خبر: 191534
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی درحالی برای یازدهمین سال پیاپی رئیس مجلس شدکه از صبح امروز می‌دانست که وارد کارزار سختی شده و همین موضوع در صدای او نمایان بود.

لاریجانی در دور اول رقابت با محمدرضا عارف و حمیدرضا حاجی بابایی توانست 101 رای کسب کند و در جایگاه دوم قرار بگیرد. حاجی بابایی که تنها توانسته بود 54 رای کسب کند و جلوس بر کرسی ریاست مجلس را در دور دست‌ها می دید ترجیح داد با انصراف به نفع لاریجانی، امتیازات دیگری را از رئیس مجلس بگیرد و البته گرفت؛ او در اولین قدم توانست در ائتلاف با مستقلین 4 کرسی هیات رئیسه را از آن فراکسیون خود کند.

محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و عضو فراکسیون ولایی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با حمایت از کناره‌گیری حاجی بابایی به نفع علی لاریجانی گفت: لاریجانی در نحله و جناح اصولگرایی است.

او درباره اینکه آیا با کناره‌گیری حاجی بابایی، لاریجانی در قبال ولایی‌ها احساس دین می‌کند یا خیر، تاکید کرد: احساس دین که می‌کند اما امیدواریم آقای لاریجانی احساس دین خود را به منصه ظهور بگذارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا با این تصمیم قصد نمک‌گیر کردن لاریجانی را داشتید؟ گفت: شاید این موضوع جزو دستورات فراکسیون بوده است. اما جزو اهدافمان این بود که حاجی بابایی رای بیاورد.

ابطحی گفت: امیدواریم که لاریجانی نمک‌گیر ولایی‌ها شده باشد.

او به پیام سیاسی انتخابات هیات رئیسه اشاره کرد و گفت: آقای لاریجانی متوجه شد که نمایندگان به دنبال تغییر هستند.

این عضو فراکسیون ولایی در خصوص چرایی انصراف حاجی بابایی علیرغم صحبت هایی که مطرح شده بود، ادامه داد: اما و اگرها وجود دارد اما در صحبت‌هایی که با ایشان داشتم، گفتند که من اعلام کرده بودم تا دور اول می‌مانم و ماندم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها