کد خبر: 191556
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

اشرف بروجردی عضو حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

فراکسیون امید توانست جایگاه خود را در مجلس پیدا کند/ لاریجانی به جایگاه فراکسیون امید توجه داشته باشد/ بحث تضعیف لاریجانی در مجلس مطرح نیست

یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: آقای لاریجانی رئیس مجلس است، نه رئیس یک فراکسیون یا رئیس یک گروه. او اکنون در جایگاهی قرار دارد که باید از جایگاه ریاست‌ مجلس به مسائل توجه کند و همه را ببیند.

فراکسیون امید توانست جایگاه خود را در مجلس پیدا کند/ لاریجانی به جایگاه فراکسیون امید توجه داشته باشد/ بحث تضعیف لاریجانی در مجلس مطرح نیست
کد خبر: 191556
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اشرف بروجردی، عضو حزب اتحاد ملت معتقد است پیروزی فراکسیون امید در انتخابات هیات رئیسه مجلس وزن و ظرفیت اصلاح‌طلبان در مجلس را نشان داد.

او با بیان اینکه با انتخابات هیات رئیسه مجلس فرصت مناسبی ایجاد شد که فراکسیون امید بتواند از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد استفاده کند و موقعیت خود را به سایر نمایندگان مجلس بشناساند، به «اعتمادآنلاین» گفت: «این فراکسیون توانست با یک حرکت آرام و منطقی در تعامل با سایر نماینده‌ها جایگاه عاقلانه و منطقی خود در مجلس را پیدا کند و بداند چقدر ظرفیت دارد. همچنین دیگران هم متوجه شدند که ظرفیت فراکسیون امید در مجلس را نمی‌شود نادیده گرفت و نسبت به آنان بی‌تفاوت بود.»

بروجردی اضافه کرد: «پیش از این برخی فراکسیون امید را به نداشتن برنامه متهم می‌کردند اما انتخابات هیات رئیسه مجلس نشان داد فراکسیون امید از یک برنامه‌ریزی منسجم برای آینده برخوردار است بنابراین باید در برنامه‌ریزی‌ها به پیشنهادات اعضای فراکسیون امید دقت بیشتری شود.»

رئیس کتابخانه ملی همچنین درباره تأثیر نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس بر جایگاه علی لاریجانی گفت: «انتخابات اصولاً چنین افت‌وخیزهایی دارد ولی به نظر نمی‌رسد بحث تضعیف آقای لاریجانی مطرح باشد.»

بروجردی تاکید کرد: «اکنون به جای توجه به تضعیف شدن یا نشدن آقای لاریجانی؛ باید بر این مساله تاکید کرد که رئیس مجلس باید در برنامه‌های آینده خود توجه بیشتری به جایگاه فراکسیون امید داشته باشد.»

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال متمایل شدن علی لاریجانی به سمت اصولگرایان تندرو در بهارستان نیز گفت: «آقای لاریجانی در جایگاه رئیس مجلس باید همه ظرفیت‌ها را بببیند و توجه کند آنچه به صلاح و خیر مجلس است را در برنامه‌های خود لحاظ کند. آقای لاریجانی نباید به مطالباتی که خارج از چارچوب یا افزون بر واقعیت توجه کند.»

بروجردی تاکید کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس است، نه رئیس یک فراکسیون یا رئیس یک گروه. ایشان اکنون در جایگاهی قرار دارد که باید از جایگاه ریاست‌ مجلس به مسائل توجه کند و همه را ببیند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها