کد خبر: 191601
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

سعیدی نماینده تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

فراکسیون امید با اخلاق پیروز انتخابات هیأت رئیسه مجلس شد/ کاهش رأی لاریجانی پیام‌های زیادی داشت

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه فراکسیون امید در انتخابات هیأت رئیسه مجلس بااخلاق بُرد، تاکید کرد: امیدی‌ها 114 رأی در مقابل 101 رأی داشتند و رأی دور دوم انتخابات ریاست مجلس رأی بی‌اخلاقی بود.

فراکسیون امید با اخلاق پیروز انتخابات هیأت رئیسه مجلس شد/ کاهش رأی لاریجانی پیام‌های زیادی داشت
کد خبر: 191601
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با انتقاد از عدم حضور زنان در هیات رئیسه مجلس، گفت: آقایان به خانم‌های مجلس رأی ندادند و باید از آن‌ها پرسید که چرا میان 5 کاندیدای زن برای کرسی دبیری و یک کاندیدای زن برای کارپردازی حداقل یک خانم را انتخاب نکردند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد آقایان تاب این را نمی‌آورند که یک زن در هیات رئیسه مجلس باشد.

این نماینده مجلس بابیان اینکه امید بااخلاق بُرد، تاکید کرد: امیدی‌ها 114 رأی در مقابل 101 رأی داشتند و رأی دور دوم انتخابات ریاست مجلس رأی بی‌اخلاقی بود. امید بدون ائتلاف با هیچ فراکسیونی 114 رأی دارد.

سعیدی با اشاره به انصراف حاجی بابایی از انتخابات ریاست مجلس، خاطرنشان کرد: آقای حاجی بابایی اخلاقاً نباید از انتخابات ریاست مجلس کناره‌گیری می‌کرد و کار اشتباهی کردند. ایشان وزیر آموزش‌وپرورش و الگوی معلمان بود، و ما به‌عنوان یک آموزش‌وپرورشی انتظار نداشتیم که این‌چنین در انتخابات بداخلاقی کند.

وی ادامه داد: آقای حاجی بابایی پشت تریبون رفت و اعلام کرد که انصراف دادم تا اینجا را می‌توان قبول کرد اما اینکه انصراف به نفع چه کسی، به نظر می‌رسد خلاف آیین‌نامه است و مجلس باید برای چنین مواردی فکر قانونی کند.

این عضو فراکسیون زنان، گفت: آقای لاریجانی باید پیام تغییر را بگیرد و نمایندگان مردم که صدای مردم هستند این پیام را به آقای لاریجانی رساندند که مردم خواستار تغییر هستند. تغییر در رأی و کسب 101 رأی برای ریاست آقای لاریجانی پیام‌های زیادی داشت. امیدوارم آقای لاریجانی این پیام‌ها را بگیرد.

سعیدی تاکید کرد: حاجی بابایی یک شخص نبود بلکه یک فراکسیون و یک تفکر سیاسی بود و این اقدام آقای حاجی بابایی باعث شد که این تفکر سیاسی و این جریان به عقب برگردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها