کد خبر: 191629
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۷:۱۸:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی

«تگزاس» پرفروش‌ترین فیلم هفته/ صعود چشم‌گیر فیلم «خجالت نکش»

هم چنان در جدول فروش فیلم‌های سینمایی فیلم «مصادره» صدرنشین است. این فیلم از عید نوروز به نمایش درآمده است. فیلم کمدی «تگزاس» اما در هفته‌ای که گذشت لقب پرفروش‌ترین فیلم را کسب کرد.

«تگزاس» پرفروش‌ترین فیلم هفته/ صعود چشم‌گیر فیلم «خجالت نکش»
کد خبر: 191629
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۷:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| به‌گزارش‌‌ « اعتماد‌آنلاین »‌‌ جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی نشان می‌دهد که فیلم کمدی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی پرفروش‌ترین فیلم هفته شده است. از نکات جالب آمار فروش این هفته می‌توان به افزایش فروش فیلم «خجالت نکش» اشاره کرد. این فیلم با درآمد 507 میلیون تومان در هفت روز گذشته دومین فیلم پرفروش شده است.

تگزاس

جدیدترین فیلم مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور اکران شده، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را برای دومین هفته متوالی کسب کرده است. این فیلم در هفته گذشته یک میلیارد و 190 میلیون تومان فروش داشت تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم 8 میلیارد و 97 میلیون تومان برسد. در «تگزاس» بازیگرانی مانند حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در آن نقش‌آفرینی می کنند.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از چهار هفته اکران یک میلیارد و 807 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم طنز در هفته گذشته نیز 507 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از چهار هفته نمایش یک میلیارد و 884 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، با در اختیار داشتن 75 سالن ، توانست در هفت روز گذشته، 421 میلیون تومان فروش کند و سومین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از 5 سال توقیف در سینماهای کشور اکران شده است با در اختیار داشتن 76 سالن سینمایی، پس از چهار هفته دو میلیارد و 352 میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته 341 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

مصادره

پرفروش ترین فیلم اکران نوروز تاکنون 15 میلیارد و 379 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته 286 میلیون تومان درآمد کسب کرد و پنجمین فیلم پرفروش هفته شد. در فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی نقش‌آفرینی می کنند.

انیمیشن فیلشاه

فیلم هادی محمدیان که 113 سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته 211 تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون 7 میلیارد و 260 میلون تومان فروش داشته است.

لاتاری

سومین فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان که نمایش خود را همچون سایر فیلم‌های اکران نوروز از 23 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، تا کنون 14 میلیارد و 461 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 234 میلیون تومان درآمد کسب کرد. «لاتاری» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای اجتماعی ایران لقب گرفته است.

خوک

هشتمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم که تنها 38 سالن در اختیار دارد بعد از گذشت دو هفته اکران 767 میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز 194 میلیون تومان درآمد کسب کرد. انتظارها از سومین فیلم مانی حقیقی بیش از این آماری که اعلام شده است می رفت.

به وقت شام

آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا که برای اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای حاتمی کیا به ارمغان آورد، تا کنون 12 میلیارد و 944 میلیارد تومان فروش کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته 165 میلیون تومان در آمد کسب کرد و هشتمین فیلم پرفروش هفته شد.

لونه زنبور

کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و فرید سجادی حسینی پس از 9 هفته اکران 8 میلیارد و 876 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 149 میلیون تومان درآمد کسب کرد و در جدول فروش هفتگی رتبه دهم را به خود اختصاص داد.

آن سوی ابرها

آخرین ساخته سینمایی مجید مجیدی که در کشور هند جلوی دوربین رفته است، پس از گذشت چهار هفته اکران، تنها 148 میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز 31 میلیون تومان درآمد کسب کرد تا یازدهمین فیلم جدول فروش هفتگی شود.

جشن دلتنگی

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی با بازی محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت و... پس از گذشت سه هفته 137 میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز 23 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

ناخواسته

اولین فیلم سینمایی برزو نیک‌نژاد که در آن مهرداد صدیقیان، مهتاب کرامتی، الناز حبیبی، ستاره اسکندری و... ایفای نقش می‌کنند، از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد و توانست 21 میلیون تومان فروش کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها