کد خبر: 191634
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۶:۱۱:۰۰
| |

دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مجوزهای ارشاد بازنگری می‌شود

حسین انتظامی گفت: «امور و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود نیاز به بازنگری دارند و باید پرسید که این امور در شرایط امروز، ضرورت و اهمیت دارد یا خیر؟ خوشبختانه معاونت امور هنری بازنگری در شوراها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را در برنامه‌های خود دارد.»

مجوزهای ارشاد بازنگری می‌شود
کد خبر: 191634
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۶:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ضرورت دارد آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت ارشاد بازنگری، مکتوب و منتشر شود و در صدور مجوزها بازنگری صورت گیرد. شوراهایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که سال‌هاست فعالیت می‌کنند اما مبنای قانونی و قانون مصوب ندارد و لازم است بررسی و بازنگری شوند.

به گزارش ایلنا، حسین انتظامی (دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در جلسه معاون امور هنری، مدیران و مشاوران این معاونت گفت: برنامه‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره که در 9 محور تنظیم شده، مورد توجه جدی است و خوشبختانه با روحیه تحول گرایانه که در معاونت امور هنری مشهود است، برنامه‌های معاونت در راستای این برنامه‌های کلان، پیش رود.

دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی از برنامه‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شفاف‌سازی است و به این منظور، ضرورت دارد آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها بازنگری، مکتوب و منتشر شود و در صدور مجوزها بازنگری صورت گیرد. شوراهایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که سال‌هاست فعالیت می‌کنند اما مبنای قانونی و قانون مصوب ندارد و لازم است بررسی و بازنگری شوند.

انتظامی در ادامه، گفت و گوی فرهنگی، دولت الکترونیک و هم افزایی دستگاه‌ها را از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: بخشی از مسایل، امور هنری و فرهنگی را در همکاری و هم افزایی با دیگر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی می‌توان پیش برد.

سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی) نیز در این جلسه با تأکید بر برنامه‌های 9 گانه وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازنگری در شوراها، آیین نامه‌ها و مجوزها آغاز شده است و این امر در مسیر شفاف‌سازی قرار دارد. همچنین تعامل و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای دیگر به منظور هم افزایی از برنامه‌های این معاونت است.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام سیدعلی حسینی (مدیر کل دفتر امور مجلس معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی) بر همکاری و تعامل مؤثر وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

در این جلسه، مدیران و مشاوران معاونت امور هنری درباره برنامه‌های معاونت در راستای برنامه‌های کلان 9 گانه وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ارتباط با مجلس شورای اسلامی، نظرات خود را بیان کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها