کد خبر: 191648
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۱ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

علی شکوری‌راد:

دو قطبی‌سازی خیانت به نظام است

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، گفت: در جامعه ما برخی گروه‎ها «رقابت» و «دشمنی» را خلط کرده‎اند و به اسم رقابت سیاسی، با دولت دشمنی سیاسی می‎کنند.

دو قطبی‌سازی خیانت به نظام است
کد خبر: 191648
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۱ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل شکوری‌راد در مورد هدف برخی جریان ها از القای ناکارآمدی دولت و ایجاد ناامیدی در مردم گفت: من هم در برخی از امور، دولت را موفق نمی دانم، اما انتقاد سازنده می کنم تا تقویت شده و بر مشکلات پیروز شود. این فرق می کند با اینکه بیاییم چوب لای چرخ دولت بگذاریم.


تقویت دولت و تذکر دلسوزانه اشتباهات باعث حل مشکلات مردم می شود، اما اگر به بهانه انتقاد، مردم را از دولت ناراضی کنیم و شکاف دولت - ملت به وجود بیاوریم، پیامدهای منفی آن متوجه حاکمیت جمهوری اسلامی و مردم خواهد شد. ناکارآمدی دولت در انجام وظایفش موجب ضربه به نظام می شود.

شکوری گفت: هدف منتقدان دولت، بظاهر، انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری است، در حالی که به ملت ضربه می زنند؛ در شرایطی که همه انتظار دارند میان گروه‌ها وحدت وجود داشته باشد و رهبر معظم انقلاب به تازگی گفته اند که کشور را دو قطبی نکنید. مخصوصا اینکه «دوقطبی برجام» را برجسته کردند. آنطور که فهمیدم، منظور رهبری این است که دوقطبی سازی کشور بر مبنای برجام و تضعیف دولت، یک نوع خیانت به نظام است.


عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت: دوقطبی سازی و القای ناامیدی، ملت را مایوس می کند و برجسته کردن ناکامی ها، سیاه نمایی است. دشمن با آگاهی از اینکه در داخل وحدت و همدلی نداریم، «تیغش را تیزتر می کند»، لذا باید از منافع زودگذر شخصی، جناحی و حزبی خودمان به نفع نظام جمهوری اسلامی بگذریم.

او در مورد همسویی برخی جریانات سیاسی با رسانه های ضدانقلاب علیه دولت، گفت: این همسویی تصادفی است؛ مثلا ترامپ و نتانیاهو این همه علیه برجام مخالفت می کنند و در داخل هم کسانی هستند که مشابه این حرف ها را می زنند.


شکوری گفت: وحدت باید حول قانون اساسی، منافع ملی با رهنمودهای اخیر رهبری و پرهیز از دوقطبی سازی کشورو تزریق نکردن یاس و ناامیدی شکل بگیرد و باید نشاط، کارآمدی و همگرایی را به بدنه جامعه تزریق کنیم تا ما را از بحران های احتمالی نجات دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها