دوست دارم همان حدادی باشم که مدال المپیک گرفت

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران از عملکرد خود در رقابت‌های لیگ الماس در رُم ابراز رضایت کرد.

دوست دارم همان حدادی باشم که مدال المپیک گرفت
کد خبر: 191765
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های لیگ الماس 2018 پنجشنبه شب گذشته در رُم برگزار شد و احسان حدادی در مسابقه پرتاب دیسک موفق شد با ثبت رکورد 65.93 متر به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

ستاره پرتاب دیسک آسیا پس از کسب این عنوان اظهار داشت: رقابت خوبی بود و از نتیجه ای که کسب شد راضی هستم ولی قانع نیستم. هنوز به خواسته خودم نرسیده‌ام و در مسابقه بعدی که در اسلو نروژ برگزار می شود نتیجه بهتری کسب می‌کنم.

حدادی در خصوص حضور پرتابگران صاحب نام پرتاب دیسک جهان در مسابقات لیگ الماس رُم گفت: به هر حال رقابت‌های دایموند لیگ جای بزرگان و قهرمانان نامی دو ومیدانی است و در مسابقات رُم نیز تمام پرتابگران عنوان دار جهان حضور داشتند. قهرمانان ادوار بازی‌های المپیک و قهرمانی جهان وقتی در این مسابقات باشند به طور یقین به زیبایی و رقابت تنگاتنگ مسابقه می افزایند. من هم رقابت خوبی با آنها داشتم و شکر خدا نتیجه خوبی هم حاصل شد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های المپیک 2012 لندن با اشاره به مسابقات پیش روی تا بازی‌های آسیایی تأکید کرد: در مدت زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی جاکارتا در مراحل مختلف رقابت‌های دایموند لیگ شرکت می‌کنم. این مسابقات فرصت خوبی برای اجرای برنامه های مک‌ویلکینز است و دوست دارم همان حدادی باشم که مردم با دعای خیرشان او را بالای سکوی المپیک بردند. این انرژی های مثبت را از سوی مردم حس می‌کنم و احساسم همان احساس خوبی است که پیش از بازی‌های المپیک لندن داشتم. از همه متشکرم که زمینه سازی این موفقیت ها را برایم رقم می زنند و امیدوارم با مدال المپیک توکیو محبت های مردم عزیز ایران را جبران کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها