مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

تلاش می‌کنیم مدال طلای شمشیربازی بازی‌های آسیایی را به دست آوریم/ اطلاعی از میزان پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی ندارم

مجتبی عابدینی نایب‌قهرمان بازی‌های آسایی اینچئون درباره برنامه تیم ملی شمشیربازی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تیم ملی دربازی‌های آسیایی جاکارتا تلاش می‌کند تا مدال نقره تیمی دور قبل را به مدال طلا تبدیل کند.

تلاش می‌کنیم مدال طلای شمشیربازی بازی‌های آسیایی را به دست آوریم/ اطلاعی از میزان پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی ندارم
کد خبر: 191786
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۷ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بازی‌های آسیایی جاکارتا در پیش است و تیم‌های ملی ایران هم برای رسیدن به موفقیت در این بازی‌ها تلاش می‌کنند. اردوهای مختلف آماده‌سازی تیم‌های ملی آغازشده و وزارت ورزش هم با پرداخت بودجه به فدراسیون‌های مختلف تلاش کرده تا از همه تیم‌های ملی حاضر در این بازی‌ها حمایت کند.

مجتبی عابدینی قهرمان شمشیربازی ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره شرایط تیم ملی و برگزاری اردوهای این تیم برای بازی‌های آسیایی گفت: تیم ملی شمشیربازی اردوهای تمرینی خوبی را پشت‌ سر گذاشته است. پنجشنبه بعدازظهر مرحله اول تمرینات تیم ملی به پایان رسید و ملی‌پوشان به مدت یک هفته استراحت می‌کنند. ابتدای هفته آینده مرحله پایانی اردوی تیم ملی آغاز و تا 25 خرداد که تیم ملی عازم بازی‌های قهرمانی آسیا می‌شود ادامه دارد.

نایب‌قهرمان بازی‌های آسایی اینچئون درباره برنامه تیم ملی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تیم ملی دربازی‌های آسیایی جاکارتا تلاش دارد تا مدال نقره تیمی دور قبل را به مدال طلا تبدیل کند. به‌هرحال پیش‌بینی نتایج در ورزش بسیار سخت است اما تمام انگیزه تیم ملی این است که حداقل 2 تا 3 مدال بازی‌های آسیایی را به دست بیاوریم.

نایب‌قهرمان جام جانی 2016 ایتالیا ضمن ابراز بی‌اطلاعی از میزان پاداش‌های در نظر گرفته‌شده از طرف فدراسیون برای مدال‌آوران بازی‌های آسیایی گفت: اردوهای تیم ملی به‌خوبی و با نظم برگزار می‌شود و بازیکنان هم تمام تلاش خودشان را برای کسب آمادگی بیشتر انجام می‌دهند. متأسفانه هنوز صحبتی مبنی بر پرداخت پاداش به مدال‌آوران بازی‌هایی آسیایی مطرح نشده؛ باید دید در آینده چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها