برانکو:

احمدزاده و مسلمان برای من تمام شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز نگرانی نسبت به احتمال جدایی وحید امیری عنوان کرد که دیگر درباره مسلمان و فرشاد احمدزاده صحبت نخواهد کرد.

احمدزاده و مسلمان برای من تمام شدند
کد خبر: 191791
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات پرسپولیس و همین طور شایعه موافقتش برای تمدید قرارداد محسن مسلمان، اظهار کرد: راجع‌ به نقل‌ و انتقالات نگرانی خاصی ندارم به جز وحید امیری. او قرار بود با ما تمدید کند که نکرده و نگرانی جدایی او هستم. بهتر است درباره وحید امیری از من سوال کنید.

او در پاسخ به سوالی درباره شایعه تمدید قرارداد محسن مسلمان با پرسپولیس، گفت‌: به راستی چرا درباره مسلمان از من سوال می‌کنید. او همانند فرشاد احمدزاده رفته و از پرسپولیس خداحافظی کرده است. محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده برای من تمام شده‌اند و دیگر درباره این بازیکنان صحبت نخواهم کرد.

من از آن‌ها بابت زحماتی که در طول دوران حضورشان در پرسپولیس کشیده‌اند تشکر می‌کنم اما دیگر درباره آن‌ها صحبت نمی‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ درباره این که شاید تعداد بازیکنان جدا شده از پرسپولیس بیشتر شود؟ هم گفت‌: نگران نیستم، چرا که 28 بازیکن در فهرست تیم داریم و خودم را درگیر سه یا چند بازیکنی که رفته‌اند نمی‌کنم.

برانکو ایوانکوویچ همچنین درباره قرعه‌کشی لیگ هجدهم هم، گفت‌: قرعه‌کشی خوبی بود و مشکلی از این بابت نداریم و بر اساس قرعه و برنامه سازمان لیگ برابر حریفان قرار خواهیم گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها