سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

امام خمینی بر توجه به مردم تاکید داشتند/ مشکلات کشور را با اتحاد و انسجام می‌‌توان حل کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: این مردم بودند که با حضور و پشتیبانی خود انقلاب اسلامی را با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند؛ امام خمینی توانست با پشتیبانی ملت انقلاب اسلامی را به ثمر برساند از این‌ رو همیشه بر توجه به مردم و حفظ این سرمایه تاکید داشته‌اند.

امام خمینی بر توجه به مردم تاکید داشتند/ مشکلات کشور را با اتحاد و انسجام می‌‌توان حل کرد
کد خبر: 191820
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۴ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد برای تداوم انقلابی که امام خمینی پایه‌گذار آن بودند باید به مردم توجه داشت.

او به اعتمادآنلاین گفت: «یک عبارت فلسفی در بین فلاسفه وجود دارد که می‌گویند علت محدثه می‌تواند مبقیه نیز باشد؛ یعنی هر عامل یا عواملی که یک حقیقت را به وجود آوردند و مطلوب و مقلوب بودند؛ در تداوم و استمرار آن نیز می‌توان از آن عوامل استفاده کرد.»

اکرمی با بیان این مطلب گفت: «سه عامل مهم برای پیدایش انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی مکتب اسلام و ولایت و مردم بودند.»

او افزود: «این مردم بودند که با حضور و پشتیبانی خود انقلاب اسلامی را با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند. برای جهان و تحلیلگران باورکردنی نبود که یک روحانی بتواند ملتی را در برابر نظامی که همه دنیا پشت سرش بود، بسیج کند. امام خمینی توانست با پشتیبانی ملت انقلاب اسلامی را به ثمر برساند ازاین‌رو همیشه بر توجه به مردم و حفظ این سرمایه تاکید داشته‌اند.»

اکرمی تاکید کرد: «تداوم انقلاب اسلامی هم در گروه توجه به سه عاملی که باعث به وجود آمدن آن شد بستگی دارد.»

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: «اکنون مسئولان باید روی این عوامل همچنان اهتمام داشته باشند و بدانند با اتحاد و انسجام است که می‌‌توان از ظرفیت‌ها استفاده و مشکلات کشور را برطرف کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها